Fortenova s 318 mil. kn neto dobiti, obećavajući je i ključni treći kvartal

Autor: Jadranka Dozan , 30. kolovoz 2021. u 22:00
Konsolidirani prihodi ove godine uključuju i Mercator/BORNA FILIĆ/PIXSELL

Iz vodstva Frotenove pohvalili su se i s 1,8 milijardi kuna novčanih sredstava na računima sredinom ove godine što, kažu, govori o snažnoj poziciji likvidnosti.

Fortenova grupa u prvom je polugodištu u odnosu na prošlu godinu zabilježila 12 milijardi kuna konsolidiranog prihoda iz tzv. kontinuiranog poslovanja, što danas uključuje i Mercator, a što u odnosu na prošlu godinu znači povećanje od 35 posto.

Kako su izvijestili iz kompanije, prilagođena konsolidirana EBITDA za prvih šest mjeseci porasla je za 14 posto, a u konačnici je iskazala 318 milijuna kuna neto dobiti, nasuprot gubitku u istom lanjskom razdoblju. Iz vodstva Frotenove pohvalili su se i s 1,8 milijardi kuna novčanih sredstava na računima sredinom ove godine što, kažu, govori o snažnoj poziciji likvidnosti.

Prilikom predstavljanja rezultata vlasnicima, tj. imateljima depozitarnih potvrda istaknuto je kako je na 12 milijardi kuna prihoda ostvareno 1,1 milijardu kuna prilagođene konsolidirane EBITDA-e. Kad se tome doda i iskazana neto dobit, kao i zaključenje nekoliko veoma značajnih projekata (u prvom redu integracija Mercatora), u Upravi Fortenove ocjenjuju kako je iza njih “najbolje prvo polugodište ikad”.

“S obzirom na izvrsnu turističku sezonu Grupa i u trećem kvartalu bilježi snažne rezultate, a to će sa sinergijama koje ostvarujemo u maloprodaji ali i s očekivanim zaključenjem prodaje grupe Zamrznute hrane kompaniji Nomad Foods, značiti daljnje poboljšanje financijske pozicije Grupe, istaknuo je Fabris Peruško, član Upravnog odbora i glavni izvršni direktor Fortenova grupe.

Promatraju li se nekonsolidirani rezultati koji se odnose na 21 kompaniju u ključnim poslovnim područjima Maloprodaje, Prehrane i Poljoprivrede, neto prihod od prodaje (usporedba “istog s istim”) bilježi povećanje za 2,4 posto, EBITDA za 12,5 posto, a dobit prije poreza za čak 39,5 posto u odnosu na 2020.

Inače, najveće poboljšanje rezultata bilježi Prehrana s 12,5% većim neto prihodom od prodaje, porastom EBITDA-e od 23,6 posto i povećanjem EBIT-a od 40,1 posto. Maloprodaja s Mercatorom je (isto za isto) ostvarila 1,2% veće prihode, uz 11% veću EBITDA-u i 66% veću dobit prije poreza.

Komentirajte prvi

New Report

Close