Iako je zbog globalne pandemije i aktualnih geopolitičkih preslagivanja preciznost dugoročnog planiranja gotovo nemoguća, u JGL-u optimistično gledamo na tijek poslovanja u idućoj godini zbog jasnog strateškog smjera koji nam omogućava da kratkoročne i operativne akcije brzo prilagođavamo situaciji na tržištu.
Poslujemo u jednom od najsnažnijih industrijskih sektora koji je, ujedno, i najvažniji faktor u osiguravanju stabilnosti zdravstvenog sustava, što je osobito dokazano tijekom pandemijske krize.
Države koje imaju vlastite nacionalne proizvođače lijekova imaju bolju opskrbu tržišta, pa smo tako u Hrvatskoj izbjegli nestašice lijekova jer više od pet tisuća radnika u farmaceutskoj industriji naše zemlje neprekidno radi, bez obzira na izazovne okolnosti, kako bi opskrba lijekovima bila neprekinuta i sigurna.
Naša kompanija prati trend sektora i kada govorimo o značajnom udjelu izvoza u ukupnim prihodima, a što nam, uz konstantna ulaganja u inovacije, omogućuje dostizanje visoke razine održive konkurentnosti. Vesele i čine nas ponosnima uspjesi koje su postigli naši brendovi Aqua Maris, Dramina i Vizol S, kojima su potrošači u Rusiji dodijelili prve nagrade za brend u kategoriji. I u prošloj i u tekućoj godini, nastavili smo realizirati započete projekte te u skladu s globalnim trendovima i nesmanjenim intenzitetom, ulagati u inovacije, nova tržišta i suvremenu tehnologiju. U 2022. nastavljamo tim smjerom.
Kroz promišljanje o budućem razvoju kompanije, vrlo smo precizno definirali strateška terapijska područja – gripu i prehladu, oftalmologiju i dermatologiju, pipeline novih proizvoda i tehnologija, marketinške i tržišne aktivnosti, prioritete digitalne transformacije, kao i potrebe za talentima.
Cilj nam je značajno povećati investiranje u vlastito intelektualno vlasništvo te se s investicijama u R&D, uz partnersko iskorištavanje znanstvenih potencijala fakulteta, klinika i instituta, pozicionirati kao inovatori u odabranim područjima, s krajnjim ciljem donošenja diferencirane dodatne vrijednosti za potrebe naših potrošača i pacijenata.
Nakon godine u kojoj smo obilježili tri desetljeća uspješnog poslovanja, hrabro, uporno i motivirano stremimo ka novim prilikama rasta, zauzimajući pritom jasne pozicije u dijelu odgovornog odnosa prema zaposlenicima, okolišu i zajednici u kojoj poslujemo.
Mislav Vučić, glavni izvršni direktor JGL-a