Esplanade puno troši na investicije, trenutno rade na uvođenju novog TV sustava

Autor: Poslovni.hr/Hina , 28. siječanj 2013. u 10:45
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Jedan od najatraktivnijih zagrebačkih hotela Esplanade Zagreb Hotel, kojemu je ova godina prva u kojoj nakon dužeg vremena posluje samostalno bez međunarodnog (upravljačkog) brenda, nakon prošle uspješne godine i u ovoj očekuje nastavak dobrih rezultata planirajući porast popunjenosti od 4,5 posto uz blagi porast prosječne cijene.

 Jedan od najatraktivnijih zagrebačkih hotela Esplanade Zagreb Hotel, kojemu je ova godina prva u kojoj nakon dužeg vremena posluje samostalno bez međunarodnog (upravljačkog) brenda, nakon prošle uspješne godine i u ovoj očekuje nastavak dobrih rezultata planirajući porast popunjenosti od 4,5 posto uz blagi porast prosječne cijene.

Doznaje se to od generalnog direktora Esplanade Ivice Krizmanića koji zadovoljan funkcioniranjem i poslovanjem hotela ističe da su prošlu godinu završili s porastom noćenja od 11 posto u odnosu na godinu prije te porastom popunjenosti smještaja za 5 posto.

I prosječna cijena je lani porasla za 1,3 posto, tako da su im i prihodi od noćenja povećani 5,6 posto u odnosu na 2011., a imali su i porast zaposlenih za oko 3 posto.

Iako su lani imali određeni pad u poslovnim grupama, poslovni gosti i dalje su najbrojniji u tom hotelu, ali im sve više raste i broj individualnih turista, posebno iz Brazila, Španjolske i Japana, dok su najbrojniji gosti iz SAD-a.

Za samostalno poslovanje od ove godine Krizmanić kaže da neće donijeti velike promjene te da je čak možda i lakše jer se pravovremeno mogu prilagođavati kretanjima na tržištu, posebice domaćem, a i manje su opterećeni administracijom.

Tako se više mogu posvetiti svom glavnom cilju zadovoljnom gostu, u čemu je važno i što ima izvrstan tim s kojim zajedno osmišljava sve aktivnosti, a sve to, kako kaže, podržava i vlasnik hotela Austrijanac.

Najavljujući zaokret u promociji hotela na nova tržišta poput Bliskog istoka, Rusije, Japana, Kine i drugih, Krizmanić napominje i kako su u procesu implementacije HALAL certifikata, što će vjeruje privući i još neka nova tržišta.

U promociji i poslovanju sve se više okreću novim tehnologijama i digitalnim formatima, internetu, ključnim pretraživačima, komunikaciji na društvenim mrežama i sličnom, a kako su utvrdili da većina njihovih gostiju koristi smartphone mobilne uređaje prvi su, kako kaže, u Hrvatskoj prije mjesec dana kreirali hotelsku besplatnu aplikaciju.

Trenutno ispituju i mogućnost čitanja novina na nekoliko tablet uređaja postavljenih u Esplanade baru, čime bi opet bili među prvima, i u čemu vide velik potencijal za unapređenje ponude i usluga.

Rade i na uvođenju novog TV sustava koji bi trebao biti u funkciji kroz koji mjesec, a sve to traži i određene investicije koje su u hotelu svake godine dosta velike kako bi kvaliteta hotela, smještaja, restorana i drugog ostala na visokoj razini i prema standardima hotela s pet zvjezdica.

Ove godine očekuje povećanje razine aktivnosti i zbog ulaska Hrvatske u EU, ali i zbog prilagođavanja cijena koje su već lani korigirali u ugostiteljskom dijelu hotela odnosno smanjili ovisno od artikala između 15 i 30 posto. To im je već donijelo znatan porast broja korisnika u restoranu i povećanje zarade od 2,5 posto u usporedbi sa 2011.

Odnose s Gradom, Turističkom zajednicom i drugim partnerima ocjenjuje korektnim smatrajući da se u suradnji svih mogu još bolje iskoristiti neiskorišteni potencijali Zagreba i Hrvatske, privući nove investicije i više gostiju.

Komentirajte prvi

New Report

Close