Sedam godina od osnivanja, zagrebački Vrtni centar Flora seli na novu lokaciju koja će biti nešto veća i bolje opremljena, a spremaju i novosti u asortimanu.
Ulaganje je ujedno i rezultat kontinuiranog dvoznamenkastog rasta tvrtke koji je vrhunac imao baš u koronakrizi, koja je pokazalo se imala vrlo pozitivan učinak na vrtlarski biznis u cijelom svijetu. Iako se dosta toga izgubilo na horeca i event segmentu, čini se da su individualci i više nadoknadili promet zahvaljujući lockdownu i home-office trendu.
To nam je potvrdio i Dino Čeljo, osnivač i direktor tvrtke Dobro rješenje u čijem sklopu posluje Vrtni centar Flora.
“Zapravo možemo reći da smo u prošloj godini poslovali odlično, čak smo imali nešto veći rast prodaje u odnosu na neke prethodne godine. Istina je da smo u koroni izgubili dosta kupaca u horeca segmentu, ali smo to nadoknadili u maloprodaji, kao i kroz trgovce u trgovačkim centrima, gdje smo zabilježili značajan rast”, otkriva Čeljo.
Prema podacima iz financijskog izvješća objavljenog na Fini, tvrtka Dobro rješenje lani je ostvarila 14,9 milijuna kuna ukupnog prihoda, odnosno oko 17 posto više nego u godini ranije, a Čeljo ističe da se trend nastavlja i u ovoj godini.
Ovaj vrtni centar među vrtlarskim entuzijastima je na glasu po širokom asortimanu proizvoda koje inače nije lako nabaviti. Čeljo je svoj vrtni centar otvorio s namjerom da tržištu ponudi drukčiju viziju kupovine cvijeća i biljaka. Tako svoj asortiman prezentiraju na način da klijenti dobiju novu inspiraciju za uređenja svoga vrta, okućnice ili balkona.
Osim biljaka u ponudi imaju sjeme, gnojiva, supstrate, lukovice, vrtni alat, ukrasne i sadne posude za biljke, sredstva za zaštitu bilja, opremu za navodnjavanje.
U tvrtki ističu da ih od konkurencije izdvaja to što većinu od ukupno 16 zaposlenih čine stručnjaci, agronomi ili profesionalni cvjećari, koji jamče da će kupci u svakom trenutku dobiti profesionalan i koristan savjet.
Vrlo su aktivni i na društvenim mrežama. Proizvode uglavnom dobavljaju iz Nizozemske i Italije, te Njemačke i Slovenije, a oko 10 posto robe je od domaćih proizvođača, uglavnom je to sadni materijal i sjeme.
“U pandemiji je bilo zastoja u uvozu i to se još nije stabiliziralo, a porasle su i cijene, koje su obično padale u ljetnoj sezoni, što je ove godine izostalo”, otkriva Dino Čeljo.
Selidba u novi prostor Flore je u tijeku, i otvaranje novog vrtnog centra najavljuju za 10. rujan.
Nova Flora bit će u blizini stare lokacije na zagrebačkom Žitnjaku, s tim da će prostor biti nešto veći i energetski znatno učinkovitiji, uz kompletno novi inventar, ventilaciju i klimatizaciju te bolju rasvjetu. Uz standardnu ponudu spremaju se pojačati i asortiman tegli i uvesti nove brendove vrtnog alata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu