Brick by Brick hrvatski je brend didaktičnih igračaka proizvedenih od drveta crne johe koji je prije šest godina iz hobija pokrenuo Jadranko Pongrac iz Ivanić – Grada. Danas se njegovi proizvodi mogu pronaći u više od dvadeset trgovina diljem Milana dok su mu u svim većim hrvatskim gradovima saveznici maloprodajni lanci i knjižare. Drvene igračke namijenjene su djeci od pet do 10 godina i konstruirane su tako da, osim što zabavljaju, pospješuju i razvoj psihomotoričkih sposobnosti, koncentracije i osjećaja za prostor.
"Supruga, akademska slikarica prije nekoliko je godina pokrenula likovnu radionicu namijenjenu djeci koja su se izjasnila da ne vole likovni odgoj. Na kraju se pokazalo da nije problem u samom likovnom odgoju nego uvjetima u kojima je isti zastupljen u školama. Istovremeno, kroz odrastanje vlastite kćeri i njezinih vršnjaka uvidjeli smo da oni odrastaju bez praktičnih znanja", za Poslovni je dnevnik ispričao Pongrac.
20 trgovina
diljem talijanskog Milana prodaje igračke hrvatskog brenda Brick by Brick
Beskonačne kombinacije
Uz to, kaže i da je od početka na tržište želio plasirati igračku od prirodnog materijala koja kupce neće odbijati svojom visokom cijenom te da svaki proizvod ostane 'nedovršen'. Kombinacije drvenih elemenata su beskonačne kako bi u svaki komad djeca mogla upisati dio vlastite osobnosti. "Slažući svoju konstrukciju mali budući graditelji moraju dobro razmisliti o svakom sljedećem koraku što ih dovede do spoznaje da u stvarnom svijetu ne postoji funkcija 'undo' na kakvu smo navikli u virtualnosti u kojoj odrasli i djeca danas provode dosta vremena", dodaje osnivač Brick by Bricka.
Od drvenih se elemenata tako mogu izraditi različite vrste kuća i okućnica, ali i građevina kao što je vatrogasna postaja ili željeznički kolodvor. Osim toga, Brick by Brick uključuje i seriju drvenih prometnih znakova što omogućava da najmlađi usput ovladaju pravilima prikladnog ponašanja u prometu.
Inovativne ideje
Pongrac napominje i da, iako tržište igračaka, a posebice ne drvenih, u Hrvatskoj nije razvijeno kao što je to slučaj u drugim europskim zemljama, od razvoja inovativne ideje ne treba nikad odustati. "Realizaciji sam od početka pristupio s idejom da stvaram proizvod koji bi u budućnosti mogao postati brend", kaže ovaj poduzetnik. Navedeno je uključivalo različite faze, od dizajna proizvoda i imena, zatim tehničkog razvoja i same proizvodnje, pa marketinga… "Čitav proces je mukotrpan i dugotrajan, ali opet istovremeno i izazovan i poticajan", kazao je Pongrac na kraju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu