La vita è bella, život je lip!’, uskliknula je Marija Antunović s Pelješca, doznavši da je upravo njezin ručno rađen sladoled Croccantino postao HIT proizvod treće sezone društveno odgovornog projekta Startaj Hrvatska, koji provode SPAR Hrvatska i Nova TV. Vjeran suputnik u slavlju bio joj je suprug Ivan Borac, s kojim je kreirala krem sladoled Croccantino.
Titulu HIT proizvoda Marija i Ivan odnijeli su u konkurenciji preostalih sedam finalista koji su svoje visoko kvalitetne, inovativne i ukusne proizvode proteklih mjeseci predstavili hrvatskoj javnosti. Svi oni u završnicu ovoga jedinstvenog projekta odabrani su među nekoliko stotina prijava poduzetnika i startupa koji su proizvodima nastojali privući interes i dospjeti na police velikoga trgovačkog lanca.
Kvalitetne autohtone sirovine
“Titula HIT proizvoda je kruna našeg truda, rada i evolucije nas kao poduzetnika u ovom projektu. Donosi nam još veću prepoznatljivost na tržištu i vjetar u leđa jer tako veliki partner stoji iza nas i vjeruje u naš proizvod. To nam svakako daje dodatni kredibilitet na tržištu”, ističe poduzetnica.
Ona i svi ostali finalisti potpisali su ugovor sa SPAR Hrvatska kojim su osigurali plasman svojih proizvoda u trgovinama diljem cijele Hrvatske.
Kako je nastao Croccantino? Zahvaljujući jednom posjetu Bologni, u kojoj je studirala Marijina sestra, Marija je kušala tamošnji sladoled i premda sumnjičava prema okusima pistacije i jagode na koje ju je sestra nagovarala, odvažila se, probala i zaljubila na prvo kušanje. Tada kao da joj je, opisuje, stao svijet, toliko su je preplavile arome da je i Ivana tražila da proba iste okuse i uvjerio se da su odlični. Marija Antunović poželjela je isto nezaboravno iskustvo, osjećaje, okus i miris prenijeti što većem broju ljudi. Misija joj je osvijestiti ljepotu sadašnjeg trenutka i uživati u svim onim malim stvarima koje čine dobar i ispunjen život.
Croccantino sladoledi radili su se ručno na Pelješcu, od najkvalitetnijih sirovina. U osnovi je domaće, svježe pasterizirano mlijeko i vrhnje, kojima se dodaju kolačići kao što su orasnice, amaretti, rogačići, krokanti. Obzirom na to da se kolačići izrađuju po tradicionalnim hrvatskim recepturama, nose oznaku kvalitete Hrvatski otočni proizvod. Stoga je i kvaliteta sladoleda kao završnog proizvoda neupitna.
U paleti Croccantino sedam je veličanstvenih okusa: jagoda, pistacija, slani kikiriki, croccantino (slana karamela uz dodatak krokanta, tradicionalnog, ručno rađenog pelješkog slatkiša), amaretto (okus badema i mljevenih amaretta), orasnice, rogač i čokolada. Osvajaju na prvi pogled i kad se kušaju, ljubav traje zauvijek. Marija Antunović s obitelji i suprugom Ivanom zasigurno može biti ponosna da su se kupci zaljubili u njihove sladolede, u godišnje doba kad ta slastica i nije toliko tražena kao u ljeto.
“Osjećam se iznimno ponosno na sve nas u obitelji koji su, svatko na svoj način, nosili ovaj projekt. Pokazali smo jedni drugima da si uvijek držimo leđa. Uz to, ponosna sam i na naš sladoled jer je ovo bila prilika da ga probaju tisuće ljudi i o njemu donesu svoj sud u miru svog doma ili s prijateljima, u svim životnim situacijama. Do ovog projekta u našem sladoledu su uživali uglavnom ljudi u opuštenoj atmosferi, na ljetovanju.
Uvijek se tada sve čini još ljepšim. Svojom opetovanom kupnjom kupci su potvrdili kvalitetu našeg sladoleda”, iskreno govori poduzetnica. Napominje da su na društvenim mrežama i promocijama dobili bezbroj pozitivnih komentara u vezi okusa i strukture Croccantina, što ih, kaže, dodatno motivira.
Znajući da imaju proizvod iznimne kvalitete, Marija i Ivan donijeli su hrabru odluku kad su se uz neizmjernu podršku obitelji prijavili na projekt Startaj Hrvatska. Kako sad kao laureati gledaju na to iskustvo?
“Dio mene još pokušava posložiti sve kockice u glavi i procesuirati cijeli naš put kroz ovaj projekt jer je u samom startu bio neplaniran, neočekivano težak i zahtjevan. Tražio je od nas iznimno veliku fleksibilnost, preuzeli smo veliki rizik i nakon toga smo trebali dati cijelog sebe u ovaj projekt da bi se on uspješno realizirao. I toliko koliko je bio težak, još dvostruko više je bio “rewarding”, objašnjava Marija.
Pored priznanja za HIT proizvod i uvrštenje u ponudu trgovačkog lanca SPAR Hrvatska, Marija izdvaja i dodatne benefite sudjelovanja u Startaj Hrvatska.
Mali postaju vidljivi
“Još smo duplo dobili natrag u obliku znanja, iskustva, poduzetničkog samopouzdanja. Naravno, tu je i marketinška prepoznatljivost našeg brenda jer smo kroz ovaj projekt našom pričom uspjeli doprijeti do milijuna ljudi. Neponovljivo, ‘once in a lifetime’ iskustvo, rekla bih. Iznimno sam zahvalna što smo dobili priliku proći kroz ovakvo iskustvo i preporučila bih ovaj put svakom poduzetniku koji se želi razvijati”, zaključne su riječi Marije Antunović s Pelješca, čiji su Croccantino krem sladoledi HIT proizvodi 2022 godine.
“Mali proizvođači iz cijele Hrvatske na ovaj način dobivaju tržišnu vidljivost, jer su im proizvodi dostupni u našim trgovinama diljem zemlje. Oni u nama imaju stabilnog partnera, koji ih podupire na njihovom poduzetničkom putu. Najveća vrijednost ovog projekta je pomoć i podrška manjim poduzetnicima da nađu svoj put i mjesto na tržištu, a Marija i njen Croccantino, kao i ostali sudionici, to su i dobili. Svi proizvodi, ove treće generacije kandidata projekta “Startaj Hrvatska”, već imaju vjerne kupce u SPAR-u, a sigurni smo da će osvojiti i nove” – ističu iz SPAR Hrvatska.
Iako je treća sezona društveno odgovornog projekta Startaj Hrvatska uspješno završena, novu priliku imaju svi zainteresirani, jer prijave su otvorene na linku: novatv.dnevnik.hr/prijave/.
Za kraj nam autorica HIT proizvoda Marija Antunović preporučuje i kako uživati u Croccantinu: “Za savršeno iskustvo dovoljno je ostaviti čašicu sa sladoledom desetak minuta na sobnoj temperaturi. Probajte okus, zatvorite oči i uživajte u ljepoti trenutka, jer la vita è bella!”, kaže ova moderna mlada poduzetnica.