Trendovi rasta u međunarodnoj dostavi i u broju dostavljenih paketa obilježili su i u 2017. nastavak uspješnog poslovanja tvrtke DPD Croatia: ukupni prihodi veći su joj za 37% u odnosu na 2016., a broj dostavljenih paketa za 30% te je lani prešao 2 milijuna, pohvalili su se iz kompanije.
No, iako ne iznose koliki je ostvareni prihod, sudeći prema provjerljivim podacima tvrtka je u velikom uzletu jer se s preklanjskih 50-ak milijuna kuna prihoda popela na gotovo 70 milijuna kuna. Kako se uspjeh DPD Croatie pripisuje tržišnim prilikama u znaku rasta online trgovine na domaćem tržištu i rasta našeg izvoza, pretočeno u brojke DPD Croatia lani je zabilježila 25%-tni rast broja paketa u domaćem prometu i čak od 70% u međunarodnom prometu.
Uz to, usporedbom navedenih razdoblja rast broja B2C paketa u 2017. iznosi 60% u odnosu na 2016., dok je u ukupnom volumenu taj segment porastao za 10%, uz očekivanja daljnjeg progresa unatoč primarnoj orijentiranosti tvrtke na izvoz i poslovne subjekte. Uzrok tome je porast broja registriranih e-trgovina u RH čiji udio u sveukupnoj trgovini u RH iznosi tek 6%, odnosno danas ih je manje od 1500, te je hrvatsko tržište još uvijek u zaostatku u usporedbi s ostalim zemljama EU, ali trend rasta, tvrde, već zahvaća i ovaj segment poslovanja.
Uz predviđeni rast u sektoru distribucije, DPD Croatia u naredne dvije godine planira i ulaganja u razvoj infrastrukture, pa najavljuju izgradnju novog logističkog centra u Zagrebu s kojim planiraju uz pomoć novih tehnologija povećati kapacitete dostave i optimizirati troškove.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu