Domaća turistička kompanija za 45 milijuna kuna kupila hotel u širem centru Beograda

Autor: Poslovni.hr , 30. prosinac 2020. u 11:47

Nudi 88 soba i apartmana, restoran, bar i konferencijsku salu te teretanu.

Arena Hospitality Group objavila je da je jučer putem svoje lokalne podružnice u Srbiji, zaključio preuzimanje hotela 88 Rooms u Beogradu. Vrijednost transakcije iznosi 45 milijuna kuna.

Suvremeni Hotel udaljen je nekoliko minuta od povijesnog centra grada. Nudi 88 soba i apartmana, restoran, bar i konferencijsku salu te teretanu.

Kupnja hotela 88 Rooms još je jedna prekretnica u strategiji širenja poslovanja Grupe u regiji centralne i istočne Europe. Ova akvizicija omogućuje Grupi da poveća obujam poslovanja gradovima diljem Europe s ciljem povećanja svoje prisutnosti u segmentu tržišta više kategorije u regiji srednje i istočne Europe, a istovremeno nastojeći stvoriti dodatnu vrijednost dioničarima, prenosi Seebiz.

Projekti Grupe u kratkoročno te srednjoročnom roku uključuju repozicioniranje hotela Brioni u Puli u luksuzni hotel visoke kategorije sa 227 soba, s ambicijom da postane najbolji hotel u kategoriji u Puli i okolici, repozicijoniranje kampa Stoja u Puli u kamp više kategorije, prenamjena kultne zgrade na vrhunskoj lokaciji u srcu grada Zagreba u hotel s 113 spavaćih soba, koji će uključivati i poznati restoran i bar, wellness i spa sadržaje, fitness centar, prostor sastanke i razne za događaje i parking, te obnova hotela Riviera u srcu grada Pule.

Komentirajte prvi

New Report

Close