Lošinjska tvrtka Jadranka turizam će do kraja svibnja otvoriti dio smještajnih objekata, hotela i kampova, uz primjenu svih propisanih protokola i zdravstvene zaštite, a već ovaj tjedan, 20. svibnja, očekuje i prve hotelske goste, ističu za Hinu iz te tvrtke.
Jadranka turizam jedna je od većih otočnih hotelsko-turističkih tvrtki u Hrvatskoj i među najvećima na Kvarneru, koja ugostiteljstvo i smještaj u šest hotela, tri kampa i nekoliko vila nudi pod luksuznim brendom Lošinj Hotels&Villas, kojeg čine objekti sa četiri i pet zvjezdica.
S obzirom na ublažavanje ograničenja zbog koronavirusa, do kraja svibnja planiraju u skladu sa svim mjerama zaštite otvoriti hotel Aurora, u koji bi trebali i stići prvi gosti 20. svibnja, a potom će otvoriti i hotel Bellevue (5 zvjezdica). Kod kampova prvo će s radom početi Čikat, 23. svibnja, a od 29. svibnja će otvoriti i kampove Slatina, Baldarin i Bijar, otkrivaju iz Jadranke.
Potražnje i rezervacija ima, optimizam za predsezonu i ljeto
“Kako su zabrane putovanja još uvijek na snazi u nekim dijelovima Europe, u idućim tjednima očekujemo više gostiju iz Hrvatske i Slovenije, a kasnije u ljetu i iz Njemačke, Austrije i drugih zemalja, kod kojih se već primjećuje trend sve većeg broja rezervacija”, kažu iz Jadranke.
Stoga s optimizmom gledaju na ovaj, još predsezonski početak rada lošinjskih hotela, vjerujući da će vrlo brzo biti otvoreni i u punom kapacitetu, za što su se i pripremali proteklih mjeseci, pa i u ‘lockdownu’ praćenjem trendova, komunikacijom s kupcima i promoviranjem ponuda na društvenim mrežama, detaljnom pripremom procesa i unapređenja usluge za kvalitetan odmor gostiju. U suradnji s lokalnom turističkom zajednicom nastavljaju promovirati i otok Lošinj kao zdravstvenu destinaciju s dugom tradicijom i brojnim prirodnim i ljekovitim dobrobitima.
“Povoljna epidemiološka situacija u Hrvatskoj i otvaranje granica već su utjecali na pojačano zanimanje za dolazak u hotele i kampove, što nas iznimno veseli i nadamo se nastavku tog trenda”, ističu iz Jadranke turizma, naglašavajući da, s obzirom na iskustva iz prošlosti, ne vjeruju u spuštanje cijena nego njeguju ponudu dodane vrijednosti za goste.
Kao primjer iznose da su za turistički segment obiteljskih putovanja, posebno s, kako kažu, cjenovno osjetljivih tržišta poput Hrvatske koji će tražiti povoljnije ponude, prilagodili apartmanske ponude u objektima sa četiri zvjezdice, a nude i veću fleksibilnost produženim besplatnim otkazivanjem do tri dana prije dolaska te pripremaju i druge promocije kojima će nastojati motivirati rezervacije i dolaske turista.
Otkrivaju i da zbog preporuka fizičke distanciranosti već bilježe pojačanu potražnju za odmorom manjih grupa i privatnim najmom vila, pogotovo s inozemnih tržišta.
Cilj zadržati sve radnike i nastaviti suradnju s domaćim i stranim partnerima
Iako kažu kako će dosta toga ovisiti o razvoju i epidemiološke situacije i same sezone, iz Jadranke turizma ističu da im je cilj zadržati sve zaposlenike i osigurati im, kao i do sada, kvalitetne uvjete rada u pozitivnom okruženju. Poručuju i da stečenu reputaciju na tržištu, s pružanjem vrhunskih i kvalitetnih hotelskih sadržaja i usluga, neće ugroziti donošenjem kratkoročnih mjera, što se odnosi i na stabilnost i zadržavanje kvalificirane radne snage.
“Istražujemo i načine kako povećati produktivnost i ekonomičnost s pravilnim programima održavanja i boljim procesima, a sve s ciljem optimiziranja, a ne smanjivanja, naših operativnih troškova. Također, nastavljaju se i svi ugovoreni aranžmani s partnerima i već sada od njih dobivamo odlične vijesti o najavi dolazaka gostiju, s obzirom da se Hrvatska u brojnim zemljama navodi kao povoljna moguća destinacija za ljetni odmor, prvenstveno zbog dobrih epidemioloških rezultata i činjenice da je brzo dostupna i automobilom”, ističu iz lošinjske kompanije.
Smatraju i da Hrvatska, uz aktivnosti Hrvatske turističke zajednice (HTZ), ima priliku ove godine steći i nešto bolji tržišni udjel nego druge popularne europske destinacije poput Italije i Španjolske, koje su i skuplje tijekom visoke ljetne sezone.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu