Približavamo se kraju 2021., druge po redu pandemijske godine koja je svjetsku pivsku industriju suočila s nizom izazova.
Pivska industrija u Europi osjetila je posljedice zatvaranja kafića i restorana, što je eliminiralo 42% prodaje piva u prošloj godini, i utjecalo na trendove u ovoj godini. I u Hrvatskoj je pandemija snažno obilježila poslovanje u ovom sektoru te smo se morali kontinuirano i brzo prilagođavati promjenjivim uvjetima na tržištu.
Situacija s kojom se trenutno suočavamo, gdje broj novozaraženih virusom COVID-19 ubrzano raste, upozorava nas da smo daleko od kraja pandemije i podsjeća nas na nepredvidivost vremena u kojima živimo. Ipak, poučeni proteklim mjesecima, znamo da trebamo učiti u hodu, istovremeno osiguravajući najvišu razinu sigurnosti za naše zaposlenike, dobavljače, kupce i potrošače.
U 2021. HEINEKEN Hrvatska ulazi kao tim te sam zahvalna svim našim zaposlenicima na trudu koji nastavljaju ulagati u poslovanje kompanije. Ono što vidim kao trend za sljedeću godinu su nisko alkoholna ili bezalkoholna piva, koja su sve popularnija među mlađim generacijama. Njima je važno imati izbor u situacijama kada žele uživati u okusu omiljenog piva, a pritom ne konzumirati alkohol. Mi im unutar našeg portfelja možemo ponuditi Heineken 0.0 i Karlovačko 0.0.
Iz godine u godinu, okolišna održivost postaje sve važnija tema na svjetskoj razini. Prateći ovogodišnju UN-ovu konferenciju o klimatskim promjenama (COP 26) jasno možemo vidjeti da je globalno zatopljenje postalo gorući problem s kojim se moramo hitno suočiti. HEINEKEN je nedavno predstavio osvježenu globalnu strategiju održivosti „Brew a better world 2030“, kojom nastojimo ostvariti ambiciozne ciljeve u području zaštite okoliša, promicanja odgovorne konzumacije i društvene održivosti.
U HEINEKENU Hrvatska aktivno ćemo raditi na dosezanju nulte emisije CO2 u proizvodnji, kao i potpune neutralnosti u emisiji ugljičnog dioksida kroz cijeli opskrbni lanac do 2040. godine. Nećemo zanemariti ni društvene ciljeve, od kojih je jedan i promicanje uključive i raznolike radne okoline. Naposljetku, nastavljamo zagovarati odgovornu i umjerenu konzumaciju, s nultom tolerancijom prema maloljetničkoj konzumaciji.
Marta Bulhak, predsjednica Uprave Heinekena Hrvatska