Zagrebačka pivovara ima velike planove za izlazak na prekooceanska tržišta, prije svega Australije i Kanade. Prvi kontakti su već uspostavljeni, a prošli tjedan na Sajmu zapadne Australije u Perhu, na kojem je Hrvatska bila zemlja partner, Zapi je nastupio s jakom marketinškom ekipom. Osim toga na sajmu je Ožujsko bilo i službeno pivo. Kako pojašnjava Ivan Zajšek, menadžer izvoza u Zapiju, u tim je zemljama zbog značajnog udjela hrvatske dijaspore i razvoja medija znatno porastao interes za Ožujskim pivom.
Jaki oglašivači
“Prije nekoliko mjeseci obratio nam se hrvatski konzul u Perthu koji nas je pozvao da se predstavimo na najvažnijem tamošnjem sajmu, koji je pandan našem Velesajmu. Kako smo već imali planove za izlazak na odabrana inozemna tržišta, tu ideju smo realizirali”, kazao je Zajšek. U Zagrebačkoj pivovari naglašavaju da je veliku ulogu u popularnosti Ožujskog i ostalih hrvatskih piva igrala digitalizacija televizijskog programa kojom je omogućeno jednako praćenje hrvatskih televizija, kako u samoj Hrvatskoj, tako i u svakom kutku svijeta. Budući da su pivovare među najjačim oglašivačima, marketinški efekt se osjetio i u dalekom inozemstvu. U kojem cjenovnom razredu će se Ožujsko pivo na tim tržištima nalaziti određivat će lokalni distributer, barem za sada, pojašnjava Ivan Zajšek. U pivovari su svjesni da će zbog troškova transporta prosječni put kontejnera iz Zagreba do Sydneya traje 40-ak dana, cijena morati biti nešto viša od jeftinih lokalnih brendova. No i prije izlaska na prekooceanska tržišta Zapi je pojačao izvozne napore u regiji i Europi. Lanjskim odvajanjem od AB InBeva i ulaskom u novu srednjoeuropsku pivarsku grupu StarBev proširena je njihova “jurisdikcija” nad regionalnim tržištem. Područje BiH je i prije bilo tradicionalno tržište za hrvatske pivovare. No novim ustrojem je pojačana Zapijeva uloga u Sloveniji. Zajšek navodi da je samo u godinu dana izvoz u Sloveniju porastao 80 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu