U prvom tromjesečju kompanija očekivano ostvaruje gubitak u uvjetima niske potražnje i uz minimalnu prisutnost konkurencije, dok u drugom i trećem tromjesečju kada su na tržištu prisutni svi veliki europski tradicionalni i niskotarifni prijevoznici, ostvaruje dobit kojom se pokrivaju gubici zimskog razdoblja.
U razdoblju siječanj – lipanj 2019. ukupno je prevezeno 960.620 putnika, od čega 615.000 tj. 64 posto u drugom tromjesečju, što je jedan posto više u odnosu na isto razdoblje lani. Za 0,2 postotna boda povećan je putnički faktor popunjenosti, koji je iznosio od 71,1 posto. Broj putnika u domaćem redovitom prometu bio je 3 posto manji, a u međunarodnom redovitom prometu 3 posto veći u odnosu na isto razdoblje 2018. godine.
Gledajući samo drugi kvartal, dobit iz poslovanja iznosila je 10,5 milijuna kuna, a neto dobit 9,1 milijuna kuna, što je porast u odnosu na isto razdoblje 2018.g. u kojem je dobit iz poslovanja iznosila 4,7 milijuna kuna, a neto dobit 4,9 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu