Croata se najnovijim poslovnim rezultatima još jednom dokazala kao najuspješnija hrvatska izvozna modna marka, stoji u priopćenju te tvrtke. U prvih osam mjeseci 2012. godine Croata je zabilježila rast od 23 posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Uspješni podaci odnose se na ukupne prodajne rezultate u maloprodaji od turista, tj. stranih kupaca, ističu iz tvrtke. Ove godine zabilježen je najveći promet u posljednjih pet godina. "Croata je godinama marljivo radila na izgradnji svog imidža i s vremenom postala najprepoznatljiviji hrvatski modni brend kojeg rado nose predsjednici država, slavni glumci i mladi poslovni ljudi. Izuzetno smo ponosni na ove pozitivne poslovne rezultate pogotovo u razdoblju krize kada opstaju samo najbolji. Mi nismo samo opstali već smo zabilježili najbolje rezultate u proteklih pet godina.", izjavio je predsjednik Uprave Croate, Franjo Bušić. Japanski turisti pokazali su se kao najzahvalniji klijenti. Prihodi od Japanaca ove su godine veći čak 48 posto u odnosu na isto razdoblje lani, ističu iz tvrtke. Slijede kupci iz Sjedinjenih Američkih Država koji najčešće kupuju u Dubrovniku i Splitu na cruiser putovanjima.
"Strani turisti redovito prepoznaju vrijednosti koje simbolizira Croata i kravata. Često iz bogate ponude odabiru Croata kravate, rupce, košulje, šalove i modne dodatke za sebe kao uspomenu na Hrvatsku – domovinu kravate, ali i kao dar svojim bližnjima i poslovnim partnerima", istaknuo je Bušić. Veći dio kupaca čine individualni gosti, a bitan dio odnosi se i na organizirane grupe turista. Analizirajući prihode prema gradovima, Croata je najveći promet od turizma zabilježila u Splitu, i to u salonu na Peristilu, te u Dubrovniku u kojem su većinski kupci turisti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu