Slavonski Brod će početkom iduće godine dobiti prvi pravi regionalni trgovački centar – City Colosseum.
Kako je najavljeno, trgovački centar s kinom i zabavnim sadržajima službeno bi trebao biti otvoren 28. veljače, a predstavljen je kao najmoderniji trgovački centar u regiji i šire. Investitor 53 milijuna eura vrijednog projekta je tvrtka Coloseum gradski centar Brod u vlasništvu domaćih privatnih i korporativnih investitora, a u njegovu je razvoju angažiran niz međunarodnih tvrtki. Arhitektonski koncept trgovačkog centra razradio je austrijski studio Loistl Vision, za iznajmljivanje centra zadužena je austrijska tvrtka Krammer & Wagner, a koordinaciju zakupoprimaca vodi tvrtka F.O. Development, koja je bila angažirana i na razvoju trgovačkog centra West Gate te trgovačkih centara u Karlovcu, Gospiću i Varaždinu.Brodski trgovački centar prostire se na 23.000 kvadrata površine, a osim poznatih brendova u njemu će se naći i prvo multipleks u tom dijelu Hrvatske, ugostiteljski lokali te popratni sadržaji. Kako tvrde u Centru, 82 posto prostora već je iznajmljeno međunarodnim i domaćim brendovima.
"Došli smo u fazu operativnog završetka gradnje, a prvi najmoprimci već uređuju svoje lokale. U sljedećim ćemo tjednima predstaviti tim koji će voditi centar, a već sada možemo najaviti kako se radi o timu ljudi s dokazanim iskustvom u vođenju trgovačkog centara", poručio nam je Denis Čupić, glasnogovornik City Colosseuma, dodajući da je koncept samog vođenja centra i budućih događanja već usklađen i donesen. "U svjetlu današnje ekonomske situacije vrlo realistično gledamo na investiciju i očekivanja od nje, ali isto tako vrlo optimistično gledamo na sinergije i ekonomski poticaj koji će donijeti ulazak u Europsku uniju. Upravo takva očekivanja koja su nam potvrdili vodeći međunarodni najmoprimci su i nama potvrdila naše planove", poručio je Čupić. Projekt je početkom listopada predstavila i Hrvatska gospodarska komora (HGK) na sajmu za nekretnine i investicije u Münchenu. Iako centar ima stabilnu vlasničku strukturu, investitori ne isključuju izlazak iz vlasništva.
"Kao i kod svakoga nekretninskog projekta, kratkoročna je strategija stabilizacija investicije i uhodavanje centra te dugoročno povezivanje s jakim 'joint-venture' partnerom u vidu specijaliziranoga nekretninskog fonda, ili čak i izlazak iz projekta i prodaja jakom fondu nakon otprilike tri godine operativnog poslovanja", objašnjava Čupić. Trgovački centar City Colosseum u Slavonskom Brodu kupcima će donijeti poznate međunarodne brendove u maloprodaji, a najviše njih zasigurno će privući H&M, C&A ili New Yorker.
Tržište
Uprava cilja i na sjevernu Bosnu
Osim lokalnih u Centru se nadaju da će privući i kupce iz sjeverne Bosne. "City Colosseum ima savršenu poziciju blizu državne granice i dostupnost kupcima iz svih prometnih pravaca. Atraktivna lokacija omogućuje jednostavan i brz pristup kupcima i posjetiteljima iz kruga od 80 km oko Sl. Broda", kažu, dodajući da sve navedeno dopunjuje gospodarsku i turističku ponudu Slavonskog Broda te ga čini atraktivnijim.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu