Chon: Hrvatska ima velik potencijal

Autor: Vladimir Nišević , 24. ožujak 2011. u 22:00

Kaye Chon, dekan Škole za hotelski i turistički menadžment iz Hong Konga:

Kaye Chon, dekan Školi za hotelski i turistički menadžment iz Hong Konga, trenutno vodećoj svjetskoj školi za hotelijerstvo i turizam, danas u organizaciji Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske gostuje na Zagrebačkom velesajmu. Za razliko od mnogih katastrofičnih prognoza Kay Chon uvjeren je kako je “pred turizmom svijetla budućnost”. “Putovanje će postati esencijalni dio života rastuće srednje klase u svijetu. Ljudi će biti sve zdraviji i živjeti duže, a samim tim će imati više vremena i novca za putovanja”, kaže Chon.

Je li ekonomska kriza promijenila trendove u turizmu?
Turistička industrija osjetljiva je na krizu, ali povijest je pokazala kako je ta grana industrije izrazito fleksibilna te među prvima počinje rasti kako se ekonomska situacija popravlja. Također održiva turistička industrija proizlazi iz stalnih inovacija koje moraju pratiti nove interese ljudi.

Koliko je važna edukacija u turističkoj djelatnosti?
Sve značajnija jer današnji turizam postaje sve slojevitiji i složeniji za upravljanje. Menadžeri u turizmu, danas, moraju poznavati svu složenost industrije kako bi mogli njome upravljati.

Kako država može pomoći manjim tvrtkama u turističkom sektoru?
Kontinuitet politike i regulatorno okruženje koje je prijateljski nastorjeno prema malim tvrtkama pružaju priliku da se one razviju u srednje tvrtke u turizmu. Takve tvrtke trebale bi također više ulagati u edukaciju kadrova kako bi posao učinile sigurnijim i stabilnijim.

Što mislite o gradnji ‘all inclusive’ hotela?
‘All inclusive’ hoteli mogu biti uspješni ako se paralelno razvija i ostala turistička infrastruktura. Tada posjetitelji imaju priliku potrošiti novac i na drugim atraktivnim lokacijama izvan hotela. Siguran sam da će to biti i slučaj u Hrvatskoj.

Kakav je potencijal mediteranskih zemalja u razvoju turističkog sektora?
Zemlje za snažnim obalnim resursima, privlačnom kulturom, poviješću i kuhinjom imaju značajnu prednost pred drugim turističkim zemljama. Ali potrebno je pažljivo planiranje kako bi se razvila jedinstvena ponuda za ciljana tržišta.

Koliko ljudi u Kini uopće doživljava Hrvatsku kako turističku destinaciju?
Vjerujem da uvom trenutku nitko na to pitanje ne može odgovoriti u preciznim brojkama. Ali siguran sam kako postoji veliki potencijal za hrvatsko tržište.

Komentirajte prvi

New Report

Close