Cemex povećao inovativnost devet puta

Autor: Bernard Ivezić , 09. listopad 2012. u 16:07
S. Prusac, pionir društvenog softvera u Hrvatskoj/PXL

Posljednjeg dana skupa u Splitu razgovaralo se o važnosti društvenog softvera.

Neke hrvatske tvrtke, pa čak i javne organizacije, zanimaju se za uvođenje društvenog poslovanja, tvrdi Brandon Seppa, voditelj IBM-ova sektora društvenog poslovanja za regiju EMEA.

Ipak, kaže da može tek spomenuti međunarodne referencije poput Cemexa koji je zahvaljujući uvođenju "social enterprisea" – softvera za društveno poslovanje, povećao inovativnost za devet puta te upola skratio vrijeme potrebno da se proizvod plasira na tržište. Softver za društveno poslovanje omogućuje tvrtkama i drugim organizacijama da interno naprave vlastiti Facebook, kaže Seppa. Na taj način potiču razmjenu znanja, ubrzavaju izradu proizvoda, pomažu u jačanju rezultata prodaje i marketinga, a ljudskim resursima daju podatke o vrijednosti kadra. U Hrvatskoj je o ovoj tehnologiji prije šest godina počeo govoriti Stanislav Prusac, osnivač i direktor Polar softwarea, tvrtke koja posluje na načelu virtualne organizacije.

Zagrebačka IT tvrtka MTBS svojim je rješenjem Open4Business PE stekla niz klijenata investicijskih fondova iz Hrvatske, Slovenije, Austrije, Italije i Češke. Splitski SWING software ima više od tisuću klijenata diljem svijeta, a u tom se smjeru razvijaju i domaći startupovi poput Salespoda, Farmerona i GIS Clouda. U regiji je najvažniji slovenski Flowr koji se nakon selidbe u San Francisco zove Zeppelin. Ponudu društvenih mreža i alata za tvrtke intenzivno šire najveće IT kompanije, pa je tako krajem lipnja Microsoft za 1,2 milijarde dolara preuzeo servis Yammer. Takav razvoj prate i gospodarske organizacije pa je HGK ušao u dvogodišnji projekt SME@2.0, financiran iz IPA programa.

Komentirajte prvi

New Report

Close