Neke hrvatske tvrtke, pa čak i javne organizacije, zanimaju se za uvođenje društvenog poslovanja, tvrdi Brandon Seppa, voditelj IBM-ova sektora društvenog poslovanja za regiju EMEA.
Ipak, kaže da može tek spomenuti međunarodne referencije poput Cemexa koji je zahvaljujući uvođenju "social enterprisea" – softvera za društveno poslovanje, povećao inovativnost za devet puta te upola skratio vrijeme potrebno da se proizvod plasira na tržište. Softver za društveno poslovanje omogućuje tvrtkama i drugim organizacijama da interno naprave vlastiti Facebook, kaže Seppa. Na taj način potiču razmjenu znanja, ubrzavaju izradu proizvoda, pomažu u jačanju rezultata prodaje i marketinga, a ljudskim resursima daju podatke o vrijednosti kadra. U Hrvatskoj je o ovoj tehnologiji prije šest godina počeo govoriti Stanislav Prusac, osnivač i direktor Polar softwarea, tvrtke koja posluje na načelu virtualne organizacije.
Zagrebačka IT tvrtka MTBS svojim je rješenjem Open4Business PE stekla niz klijenata investicijskih fondova iz Hrvatske, Slovenije, Austrije, Italije i Češke. Splitski SWING software ima više od tisuću klijenata diljem svijeta, a u tom se smjeru razvijaju i domaći startupovi poput Salespoda, Farmerona i GIS Clouda. U regiji je najvažniji slovenski Flowr koji se nakon selidbe u San Francisco zove Zeppelin. Ponudu društvenih mreža i alata za tvrtke intenzivno šire najveće IT kompanije, pa je tako krajem lipnja Microsoft za 1,2 milijarde dolara preuzeo servis Yammer. Takav razvoj prate i gospodarske organizacije pa je HGK ušao u dvogodišnji projekt SME@2.0, financiran iz IPA programa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu