“Svaka nagrada i svako priznanje su uvijek dobrodošli i dočekujemo ih s veseljem. Ali nagrade koje dolaze od potrošača su ipak one koje imaju najveću vrijednost. Od prošle godine Labud je dio Meteor grupe koja je u vrlo kratkom roku provela restrukturiranje kompanije i pokrenula investicijski ciklus koji nam je dao potreban vjetar u leđa i omogućio daljnji uspješan rast i razvoj ove tradicionalne hrvatske kompanije. Ovakva potvrda od naših potrošača pravi je putokaz da smo na pravom putu. I to nas motivira da budemo još bolji i inovativniji. Labud je na tržištu prisutan 70 godina (slijedeće godine obilježavamo obljetnicu), a naši glavni brandovi preko 40 godina i u tom periodu smo zauzeli liderske pozicije na tržištu, unatoč snažnoj domaćoj i inozemnoj konkurenciji, a što je najbitnije Permetal i Čarli su osvojili prvo mjesto u srcima naših potrošača, što ova nagrada i potvrđuje. Ponosni smo na nagrade koje su dobili naši proizvodi Čarli i Permetal, ali prvenstveno povjerenjem koje nam kupci svakodnevno poklanjanju. Jedan od temelja naše dugotrajnosti, uz beskompromisno inzistiranje na kvaliteti, su i stalne inovacije – kontinuirano usavršavamo postojeće i uvodimo nove proizvode te za sljedeću godinu pripremamo zanimljive i atraktivne novitete u brandovima: Sanitar, Permetal i Čarli, za koje smo uvjereni da će se također brzo naći među omiljenim proizvodima hrvatskih potrošača!” – izjavila je Milica Damjanović, Voditeljica marketinga, Labud d.o.o.
Nezavisno istraživanje svjetski priznate istraživačke agencije AC Nielsen na velikom nacionalnom reprezentativnom uzorku hrvatskih potrošača uz najviše moguće međunarodne standard koji određuju pobjednike kategorije jamči transparentnost izbora Odabrani Proizvod godine. To je najveća svjetska nagrada za poboljšane, nove, promijenjene ili inovativne proizvode prema ocjeni kupaca na temelju neovisnog istraživanja. Najveća nagrada proizvođaču dodijeljena je od strane hrvatskih potrošača za inovativnost i zadovoljstvo proizvodom. Za izvrsnost među novitetima hrvatski potrošači nagradili su proizvode i usluge u neovisnom istraživanju u kojem je sudjelovalo 2000 kućanstava.
Pobjednički proizvodi dobivaju pečat Odabrani Proizvod godine, te je nagrada vodič potrošačima pri kupnji, koja im ukazuje na najbolje proizvode i štedi vrijeme i novac, a tvrtke imaju pravo korištenja pečata u marketinške svrhe tijekom tekuće godine. Marketinški koncept nagrade Odabrani Proizvod godine osmišljen prije 29 godina u Francuskoj djeluje u više od 40 zemalja kako bi približio potrošače najboljim proizvodima na tržištu i nagradio proizvođače za kakvoću i inovativnost. Više na labud.hr i na Facebook stranici Labud – čista kvaliteta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu