Cammeo se priprema za poslove u Bugarskoj i BiH

Autor: Bernard Ivezić , 01. veljača 2016. u 22:00
Domaća CRM aplikacija za taksi službe/B. F./PIXSELL

Taksi prijevoznik kroz softver vlastite izrade i model franšiznog poslovanja našao prostor za izvoz i rast.

Taxi Navigator, CRM sustav koji je u Hrvatskoj razvila Cammeo grupa, priprema se za prilike u Bugarskoj i Bosni i Hercegovini. Vladimir Minovski, direktor Cammeo grupe kaže da ima ambiciozne planove za 2016. Naime, sredinom prošle godine aplikaciju je prodao u Katar.

"Nakon posla u Kataru, cilj nam je u ovoj godini proširiti se na druge dijelove svijeta", kaže Minovski te dodaje da im se otvara prilika u Bugarskoj i Bosni i Hercegovini. Taxi Navigator je CRM aplikacija koju koristi više od 50 tisuća korisnika u Hrvatskoj, a dodatno je dostupna u Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori i na Kosovu. Aplikacija pokriva sve aspekte dnevnog poslovanja taxi tvrtke od menadžmenta i call centra do vozača i korisnika. Za korisnike je dostupna u obliku Andorid i iPhone aplikacije.

Minovski navodi da je koristi više od 50 kompanija i da se preko nje upravlja s flotom od preko deset tisuća vozila. "Nedavno je lansirana treća verzija sustava, najnaprednija i testirana u realnom okruženju", ističe Minovski, koji je kao informatičar i direktor idejni začetnik Taxi Navigatora. Dodaje da Cammeu inovacije u obliku Taxi Navigatora i modela franšiznog poslovanja omogućuju da šire svoje poslovanje. "Sve veći broj licenciranih taxista prelazi u našu grupaciju s čime omogućujemo našim klijentima uslugu kakvu zaslužuju", kaže Minovski. Dodaje da Uber ne vidi kao konkurenciju, jer za razliku od njega, on, kaže, pruža cjelovitu uslugu.

Komentirajte prvi

New Report

Close