Cammeo Grupa je i u uvjetima zastarjele zakonske regulative i nelojalne konkurencije u 2016. ostvarila rekordni rezultat pri čemu je država profitirala s 21 mil. kn poreza i doprinosa: prihodi iznose 85,3 mil. kn što je rast od 24% naspram 2015, a ostvarena dobit od 10,7 mil. kuna za 13% veća je u odnosu na preklani.
Oko 95% dobiti Grupa će reinvestirati u razvoj koji je glavna poluga za visoke stope rasta i novog zapošljavanja. Cammeo danas zapošljava više od 750 ljudi, ali ih je dogodine u planu još tisuću više, a to je zapravo petina novih radnih mjesta koja se u ovoj branši procjenjuju da će biti otvorena. Reinvestiranje dobiti u nove projekte odgovor je Cammea na tržišni izazov koje pred cijelo taksi tržište stavlja liberalizacija kroz najavljene zakonske izmjene.
Naime, kad je Slovenija liberalizirala svoje tržište postojalo je 500 dozvola, a danas ih je 2500, odnosno 500 više nego u Hrvatskoj. Lijepa naša je po broju dozvola na začelju EU, u regiji zaostaje još više, no zakonske promjene trebale bi donijeti preokret. Određivanje broja dozvola na lokalnom nivou, primjerice u Zagrebu i Splitu, zamijenit će tržište, a lokalne vlasti izdavat će ih svima koji zadovoljavaju uvjete.
Za liberalizaciju tržišta Cammeo je već spreman, kaže generalni direktor Vladimir Minovski. Za početak je to novih 100 vozila, i već su u garaži, no plan je provesti potpuno pokrivanje hrvatskih gradova vlastitom taxi mrežom s tisuću novih vozila i istim brojem novih zaposlenika, a svaki će vozač po tom modelu moći koristiti auto i u privatne svrhe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Zobak kad se povlačio iz posla sa ory taksijem je napisao da nemre radit i zarađivat dok drugi ne plaćaju doprinose, gorivo i ostalo.
Na njih je mislio.
Mislim da krak ide prem gradskoj upravi kao što uber gura netko iz blizine same predsjednice države.
tako sam nešto i pretpostavljao.. i onda još napišu “usprkos nelojalnoj konkurenciji”…
neki stvarno imaju obraz ko đon.. a koji to tutleki voze za njih? pa ne mogu ljudi nać konobare za 5000kn neto, a netko vozi te cameo taxije? ja tome ne bi sjedo u auto..
Ne posluju sa dobiti, ne plaćaju gorivo i doprinose i to im se oprašta i tolerira. Par sto miljona su u dugu međutim možda im je već i otpisan dug.
Imaju nekog gore tko ih štiti i gura.
otkud i kako ovi mogu poslovati s dobiti?
Uključite se u raspravu