Marketinški dvojac Davor Bruketa i Nikola Žinić u suradnji s partnerskom tekstilnom tvrtkom Lacuna u Hrvatsku je iz Turske prebacio proizvodnju brenda odjeće Brokula&Ž od organski uzgojenih sirovina. Manje serije i prototipi donjeg rublja i majica za žene i muškarce, od materijala proizvedenog u Turskoj, od ovoga se tjedna šivaju u sjedištu Brokule&Ž u Začretju, a velike serije u đakovačkoj tvornici Hemco.
Od pokretanja brenda u rujnu ove godine Lacuna je zaposlila još osam djelatnica, uglavnom radnica bivše tvornice Kamensko. Zoran Šainović, direktor tvrtke Brokula&Ž i Lacuna, ističe da je u prva dva mjeseca otkako je brend krenuo prodano 3000 komada odjeće, a daljnji fokus tvrtke je na izvozu. "Želimo dokazati da je u Hrvatskoj moguće napraviti inovativan i kvalitetan proizvod s izvoznim potencijalom. Uz suradnju s tekstilnom industrijom nadamo se da će se proširiti i na druge segmente proizvodnje", kaže Šainović. Dodaje da daljnji razvoj proizvodnje ovisi o prodajnim rezultatima, a budu li dobri, moguće je zapošljavanje pedeset novih radnika. Kolekciju bi trebali proširiti te osim donjeg rublja i majica početi s proizvodnjom dječje odjeće, ručnika i posteljine. "Odjeća Brokula&Ž za sada se prodaje u većim gradovima u Hrvatskoj kroz suradnju sa ShoeBeDoom, Jegerstarom, Casamarkom (Skinny) te u trgovini u Teslinoj ulici u Zagrebu. Uskoro očekujemo lansiranje web-shopa, a pokrećemo i prodaju u inozemstvu", napominje Šainović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu