Brend Jedem doma širi se i u krizi, cilj je inozemna franšiza

Autor: Marta Duić , 12. listopad 2020. u 14:00
Prva trgovina brenda Jedem doma u zagrebačkoj Ilici 76 blizu Britanskog trga. Ideja za vlastito prodajno mjesto pojavila se prije dvije godinePD

Prva trgovina otvorena u Zagrebu, uspije li – ići će i u druge gradove.

Zagrebački servis Jedem doma nedavno je u Ilici 76 blizu Britanskog trga otvorio svoje prvo prodajno mjesto. Kako objašnjava vlasnica Željka Maras, ideja o otvaranju trgovine postoji već dvije godine, točnije otkada su svoj poslovni model transformirali iz usluge pomoći u kućanstvu u području kuhanja u proizvodnju premium polugotovih jela, a potraga za idealnim prostorom rezultirala je plodom ove godine.

Kvart fine hrane

“Potez Ilice između Britanca i Medulićeve posljednjih se godina spontano profilirao kao kvart fine i kvalitetne hrane. Puno naših klijenata živi u ovom dijelu grada ili mu gravitira, te je Britanac nesumnjivo naš prvi lokacijski izbor za otvorenje trgovine “, kaže Maras. Kako tvrdi, sve su snage usmjerili k tome da webshop s dostavom u cijelu Hrvatsku koji im nosi oko 70 posto poslovanja te trgovina na Britancu zažive u punom opsegu, a ako se ta formula pokaže dobitnom otvorit će još trgovina i u Zagrebu i u drugim gradovima. Najprodavanija su jela koja su složena za pripremu ili ih iz nekog razloga kupci takvima smatraju poput primjerice, filetiranih srdela panirane u prosenim mrvicama, lazanja od pirovog tijesta s mesnim raguom, punjenih paprika ili soparnika od pirovog brašna. Jedni su od rijetkih koji nude obroke za osobe na low carb prehrani, pa se njihovi špageti od tikvica te cvjetača a la riža redovito rasprodaju čim stignu. Osim u ovoj trgovini, dio asortimana Jedem doma može se kupiti u nekoliko trgovina domaćim i delikatesnim proizvodima diljem Zagreba.

“Kad smo prije godinu dana započeli s novim konceptom u našem novom kuhinjskom pogonu, paralelno smo razvijali dva segmenta: dostavu uredskih obroka poslovnim korisnicama, kao i segment premium polugotovih jela namijenjenih kućnom kuhanju. U počecima je udio tih dvaju segmenata bio otprilike 50-50 posto. S početkom pandemije segment uredskih obroka preko noći je stao. Sva sreća, imali smo ‘asa u rukavu’ koji se pokazao kao izmišljen za koronakrizu. Već pripremljena visokokvalitetna jela, bez aditiva i konzervansa, vakumirana u sterilizirane staklenke, bila su idealan proizvod za brojne ljude koji su preko noći ostali u samoizolaciji. Spontano smo svoje snage usmjerili prema njemu i sada segment proizvodnje premium polugotovih jela namijenjenih kućnoj upotrebi čini oko 90% našeg poslovanja#, pohvalila se Maras.

Gubitke u segmentu uredskih ručkova za poslovne korisnike nadoknadio im je inovativan proizvod 7-dnevni i 14-dnevni detoks program u sklopu kojeg kupci dobiju po tri nutricionistički osmišljena i pripremljena obroka. Detoks programi tijekom ljeta postali su vrlo traženi, a potražnja za njima se nastavlja. Iako je korona kriza pogodila i ovu tvrtku, nisu nikoga otpustili već su se brzo preusmjerili u proizvodnju premium polugotovih jela. U posljednjih mjesec dana čak su i zapošljavali tako da trenutno broje osam zaposlenika.

Velik potencijal

“Početak poslovanja bio je za nas prije pet godina kada smo na zagrebačko tržište donijeli uslugu kuhanja u domovima naših klijenata. Danas imamo svoj proizvodni pogon i trgovinu na premium lokaciji, broj zaposlenih i prihodi su nam u odnosu na početke narasli za 500 posto, a Jedem doma u međuvremenu je postao poznat i prepoznatljiv brend s velikim potencijalom rasta. Jedan od dugoročnih planova svakako je franšiziranje poslovnog modela za potencijalne poslovne partnere iz inozemstva”, otkriva za kraj Maras.

Komentirajte prvi

New Report

Close