Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Borovo poslije Rusije kreće u osvajanje Kanade

Autor: Ivana Barišić
16. veljača 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Čitav posao izvoza obuće u Kanadu odradit će se putem jedne slovenske tvrtke

Nakon prvoga poslijeratnog kontigenta cipela iz kolekcije proljeće/ljeto ’07 izvezenih u Rusku Federaciju, vukovarsko Borovo – Kožna obuća d.o.o. svoju izvoznu ofenzivu usmjerila je i na područje Kanade. Tamošnje tržište je već ispitano. No konkretni dogovori o količinama, cijeni, ali i pojedinim modelima tek se trebaju definirati. Poznato je kako će se čitav posao odraditi putem jedne slovenske tvrtke, a s čijim imenom, barem za sada, u Kožnoj obući ne žele izlaziti u javnost. Naime, Slovenci već imaju uspostavljene kontakte s kanadskim tržištem pa bi se putem njih borovska obuća ondje trebala i plasirati. Konkretniji pregovori, koji bi trebali iskristalizirati pojedinosti budućega ugovora, započet će već danas u sjedištu vukovarske tvrtke gdje se očekuje posjet slovenskih partnera. “Krajnji nam je cilj da našu obuću plasiramo u Kanadu. Na tome projektu radimo već više od pola godine, a uskoro će, nadamo se, biti poznati i određeni rezultati”, potvrđuje Antun Oklopčić, direktor Borovo – Kožne obuće d.o.o. Obuća vukovarskoga Borova za kupce na području SAD i Kanade nije velika novost. Naime, Vukovarci su na ta dva prekooceanska tržišta do početka Domovinskog rata godišnje izvozili oko 2 milijuna pari cipela putem tvrtke Roys.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Radilo se tada najviše o cipeli pod nazivom Zdenka, posebno izrađivanoj obući namijenjenoj zahtjevnim terenima, poput onima za rad u rudniku. S modnom cipelom Borovo d.d., pak, nikada do sada u Kanadi nije bilo prisutno. Iskoraci na nova tržišta u skladu su s najavljenom “borovskom izvoznom ofenzivom” nazvanom “Podizanje konkurentskih sposobnosti tvrtke”. Njezina osnovna zadaća je osposobljavanje tvrtke i proizvoda za izlazak na zahtjevna svjetska tržišta, a koja se počela ostvarivati već s prošlomjesečnim posjetom ruskih partnera iz holdinga Ruska koža sa sjedištem u gradu Rjazanju te njihove tvrtke kćeri Bakster Ltd, čija je osnovna djelatnost kupoprodaja i plasman obuće na prostoru Ruske Federacije, a putem kojih će Borovo za početak izvesti 1000 pari cipela. Osvajanje novo-starih tržišta nakon 16-godišnjeg izbivanja sukladno je i s očekivanjima uprave vukovarske obućarsko-gumarske industrije koja planira u strukturi ukupnoga prihoda sadašnjih 35 posto izvoza povećati na 50 posto. Zbog toga se užurbano radi i na najnovijoj kolekciji obuće koja će obuhvatiti između 370 do 400 modela za sezonu jesen/zimu ‘07./’08., a koja će za europska tržišta biti predstavljena sredinom idućega mjeseca. Prvih stotinu modela ipak je već viđeno na međunarodnom sajmu obuće MosShoesu, koji je sredinom siječnja održan u Moskvi.

Nakon prvoga poslijeratnog kontigenta cipela iz kolekcije proljeće/ljeto ’07 izvezenih u Rusku Federaciju, vukovarsko Borovo – Kožna obuća d.o.o. svoju izvoznu ofenzivu usmjerila je i na područje Kanade. Tamošnje tržište je već ispitano. No konkretni dogovori o količinama, cijeni, ali i pojedinim modelima tek se trebaju definirati. Poznato je kako će se čitav posao odraditi putem jedne slovenske tvrtke, a s čijim imenom, barem za sada, u Kožnoj obući ne žele izlaziti u javnost. Naime, Slovenci već imaju uspostavljene kontakte s kanadskim tržištem pa bi se putem njih borovska obuća ondje trebala i plasirati. Konkretniji pregovori, koji bi trebali iskristalizirati pojedinosti budućega ugovora, započet će već danas u sjedištu vukovarske tvrtke gdje se očekuje posjet slovenskih partnera. “Krajnji nam je cilj da našu obuću plasiramo u Kanadu. Na tome projektu radimo već više od pola godine, a uskoro će, nadamo se, biti poznati i određeni rezultati”, potvrđuje Antun Oklopčić, direktor Borovo – Kožne obuće d.o.o. Obuća vukovarskoga Borova za kupce na području SAD i Kanade nije velika novost. Naime, Vukovarci su na ta dva prekooceanska tržišta do početka Domovinskog rata godišnje izvozili oko 2 milijuna pari cipela putem tvrtke Roys.

Radilo se tada najviše o cipeli pod nazivom Zdenka, posebno izrađivanoj obući namijenjenoj zahtjevnim terenima, poput onima za rad u rudniku. S modnom cipelom Borovo d.d., pak, nikada do sada u Kanadi nije bilo prisutno. Iskoraci na nova tržišta u skladu su s najavljenom “borovskom izvoznom ofenzivom” nazvanom “Podizanje konkurentskih sposobnosti tvrtke”. Njezina osnovna zadaća je osposobljavanje tvrtke i proizvoda za izlazak na zahtjevna svjetska tržišta, a koja se počela ostvarivati već s prošlomjesečnim posjetom ruskih partnera iz holdinga Ruska koža sa sjedištem u gradu Rjazanju te njihove tvrtke kćeri Bakster Ltd, čija je osnovna djelatnost kupoprodaja i plasman obuće na prostoru Ruske Federacije, a putem kojih će Borovo za početak izvesti 1000 pari cipela. Osvajanje novo-starih tržišta nakon 16-godišnjeg izbivanja sukladno je i s očekivanjima uprave vukovarske obućarsko-gumarske industrije koja planira u strukturi ukupnoga prihoda sadašnjih 35 posto izvoza povećati na 50 posto. Zbog toga se užurbano radi i na najnovijoj kolekciji obuće koja će obuhvatiti između 370 do 400 modela za sezonu jesen/zimu ‘07./’08., a koja će za europska tržišta biti predstavljena sredinom idućega mjeseca. Prvih stotinu modela ipak je već viđeno na međunarodnom sajmu obuće MosShoesu, koji je sredinom siječnja održan u Moskvi.

Autor: Ivana Barišić
16. veljača 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close