Belupo dobio novog direktora s internacionalnim iskustvom

Autor: Objava za medije , 04. veljača 2020. u 14:23
Foto: Marijan Susenj/PIXSELL

Planski pristup svakom tržištu, s odabirom ispravnog portfelja proizvoda, koji su konkurentni i koji mogu osigurati stalni rast prodaje, uvjeti su uspjeha na svakom od njih, zaključio je novi direktor Belupovih Međunarodnih tržišta.

Magistar farmacije i magistar poslovnog upravljanja Josip Matusinović od 1. je veljače direktor sektora Međunarodnih tržišta Belupa.

Josip Matusinović ima dvadesetogodišnje iskustvo u farmaceutskom businessu. Internacionalnu karijeru gradio je od pozicije product managera u Schering Ploughu do pozicije direktora nabave i logistike, potom direktora prodaje i marketinga, člana uprave te naposljetku i predsjednika Uprave Phoenix Farmacije.

„Poslujući na dvadesetak europskih tržišta s kojih dolazi više od polovice prihoda od prodaje, Belupo snažno grabi naprijed, kazao je Josip Matusnović, uoči preuzimanja dužnosti direktora sektora te dodao da s optimizmom pristupa izazovu dugoročnog gospodarskog rasta usmjerenog ka prodaji vlastitih proizvoda na inozemnim tržištima. Na tom nam tragu istraživanje tržišta i inovativna marketinška aktivnost otvaraju vrata novih izvoznih tržišta, dometnuo je. Planski pristup svakom tržištu, s odabirom ispravnog portfelja proizvoda, koji su konkurentni i koji mogu osigurati stalni rast prodaje, uvjeti su uspjeha na svakom od njih, zaključio je novi direktor Belupovih Međunarodnih tržišta.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Internacionalno iskustvo? Product Manager u SPu? Prrmalo da.binse.postalo CEO icega. Vodio je logistiku. Dakle brinuo se da je skladiste puno-ne trazi puno razmisljanja i strateskih ideja.
Edukacija su part-time ili distance MBA-ovi, pa je i to premalo za ozbiljnog CEOa. Sve u svemu karijernoni edukacijski dovoljno za firmu koja kupuje “prasak” u Indiji i pakira ga u Koprivnici te prodaje kako svoje genericke lijekove u RH. To ce i ostati sa ovim kadrovskim rjesenjem.

New Report

Close