Bellabeat, drugi najuspješniji hrvatski startup po visini prikupljenih investicija pred proljeće se bacio u ofenzivu.
Nakon high-tech proizvoda za trudnice, fitness trekera i primjene umjetne inteligencije u očuvanju zdravlja, ovaj startup nastao u Zagrebu, sada se širi i na tržište joge i meditacije.
Tvrtka traži 20 novih zaposlenika, čime će, prema podacima s kojima raspolažemo, narasti na njih 70. Zaokret je to nakon vala otpuštanja krajem prošle godine, kad je Bellabeat zbog toga preko Youtubea prozvao jedan bivši zaposlenik.
Prevelik R&D
Sandro Mur, suosnivač i direktor Bellabeata izjavio je za Poslovni dnevnik da su imali prevelik R&D odjel u odnosu na distribuciju te sada to preokreću. "Bellabeat širi tim u područjima distribucije i lanca dostave. San Francisco je Bellabeatu oduvijek bio problematičan zbog prevelike vremenske razlike, i premalo strateških partnera u 'consumer spaceu'. New York pak istražujemo više od godinu dana i sada je pravo vrijeme za takav potez", kaže Mur.
Dodaje da je Bellabeat uz novi ured u New Yorku preselio i svoje središte u Zagrebu u novi prostor. Bellabeat je zakupio jedan kat Hoto tornja, bivšeg sjedišta Hrvatskog telekoma. Mur naglašava da će u trećem kvartalu to proširiti na dva kata. Osim reorganizacije poslovanja, startup je reorganizirao i ponudu. Uz naglasak na pametnom nakitu Leafu, pametnoj boci za vodu te softveru za umjetnu inteligenciju Airiju, predstavio je novi adut: mirisni osvježivač prostora Mist.
Veliki apetiti
Mur navodi da su unutar wellnessa fokus s fitnessa, gdje imaju konkurenciju poput Garmina, prebacili na yogu i meditaciju, koji u posljednje vrijeme snažno rastu. Pojašnjava da žele tehnologiju pomiješanu s dobrim dizajnom uvesti u wellness.
Mist je pak, navodi, za Bellabeat i dodatan izazov, jer predstavlja način kroz koji testiraju pretplatničke modele na hardverskim proizvodima. "Kad govorimo konkretno o Mistu treba znati da će tržište aroma difuzera narasti na tri milijarde dolara u narednih pet godina, a takvi su proizvodi već sada među pet najprodavanijih Amazonovih za 2018. godinu", kaže Mur.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Šta ova firma nije propala još?
Uključite se u raspravu