Vjerujem da kad pomislite na bankara, prvo pomislite na nekog ‘strogog i konzervativnog’ i ne očekujete kreativca. Počela sam s igrom iz zabave; djeca su mi na salvetama nosila crteže koji su kasnije ilustrirani u kartice”, govori nam Sanja Ljubičić, voditeljica razvoja proizvoda i strategije u KentBanci koja je osmislila dječju igru pripovijedanja s elementima mozgalice kroz kartice i pričanje priča, pod nazivom GIRI Game.
Na sanskrtu GIRI znači oblak, inače glavni motiv i zaštitni znak igre koji predstavlja bezgranični svijet mašte koji kroz priču stvaraju dva igrača u ulozi Pričalica.
Svijet vide drugačije
“Poslovi koje sam obavljala 17 godina u bankarstvu uče vas izuzetnom fokusu, načinu prezentiranja i umijeću strukturiranog prenošenja ideje. A sve te vještine GIRI game uči djecu na zabavan način; kako ispričati svoju priču, biti fokusiran i koncentriran.
Na ideju o igri došla sam prije nekoliko godina kad sam ovu igru u kućnoj varijanti igrala s pokćerkom, posinkom i kćeri. Kada bismo to pisali poslovnim rječnikom – ‘igru je stvorio krajnji kupac – djeca’. Djeca svijet vide drugačije nego mi odrasli i pričaju često svojim jezikom ‘igre’.
GIRI Game taj njihov duh prenosi u potpunosti”, kaže Ljubičić. Nakon stotinu postojećih priča krenule su stvarati vlastite. Kćeri bi, kaže, napisale ili nacrtale na papir likove i predmete o kojima žele slušati, a Sanja bi započela avanturu mašte.
“Djevojčice se ponekad nisu mogle dogovoriti o kojim likovima žele slušati pa su upadale sa svojim crtežima usred priče. Nisam imala drugog izbora nego da ih uklopim.
Upravo je to srž GIRI Game: jedan do dva igrača koji pričaju priču zadanim karticama te dva do četiri Zezalice koji ih ometaju ubacujući svoje kartice u njihov tijek priče. Igra djecu uči komunikacijskim vještinama i suradnji, pomaže im u razvijanju koncentracije, fokusa i držanju pažnje”, navodi.
Igru je crtalo više od 45 djece u dobi 3 do 13 godina, kojima je i namijenjena. Svaki njihov crtež “precrtala” je ilustratorica Iva Hrvatin kako bi zadržala dječji duh, dok je produkt dizajnerica Željka Zrnić osmislila vizualni identitet.
Kako je Ljubičić htjela biti sigurna da je svaki aspekt igre ispravno postavljen i da će doprinijeti zdravom razvoju djece, u igru je uključila niz stručnjaka koji se bave dječjim razvojem – psihologinju Deu Ajduković, književnicu Jelenu Pervan i pedagoginju Katarinu Skupnjak koje su radile na razradi pravila igre.
Usto su Pavle Golubić i Irena Ljubičić napravili i glazbu i pjesmu. Igra je bila na testiranju u OŠ Ivana Gundulića i dječjem vrtiću Trnoružica u Zagrebu nekoliko mjeseci, a na radionicama pričanja priče Jelene Pervan odrađeni su prvi inicijalni testovi. Za rujan planiraju Kickstarter kampanju na koju su sad fokusirani, a za sve koji će je podržati razvijaju i dodatne proizvode.
Igra će biti 100% hrvatski proizvod
Igra je nastala u Hrvatskoj: od ideje, razvoja, dizajna pa do tiska, a u punoj je produkciji žele završiti do kraja studenog.
“Igru je dosad zaigralo više od 200 djece na raznim stranama svijeta i u različitim okolnostima; škola, vrtić, kod kuće, a igra se i na terapijskim radionicama za komunikacijske probleme djece Dore Marinić. Htjela sam biti sigurna da će djeca i odrasli dobro reagirati na nju prije Kickstartera.
Povratne reakcije na igru su odlične, vole je mali i veliki; GIRI odrasle angažira da s djecom pričaju i smiju se jer dijete u konačnici neće pamtiti igru već osjećaj tijekom igre”, kaže Ljubičić koja za projekt ima i veliku podršku kolega iz banke.
“Igra je idealna i za putovanje pa želimo razviti i taj dio. Ako nam kampanja na Kickstarteru uspije, planova i ideja za nadogradnju GIRI Game ne nedostaje, ali korak po korak”, zaključuje Sanja Ljubičić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu