Badel s plavcima krenuo osvajati američko tržište

Autor: Božica Babić , 04. rujan 2016. u 22:00
Foto: Marko Prpić / Pixsell

“Ipak smo daleka i nepoznata zemlja, a vinski još i veća nepoznanica, no uspjeh je postignutjer, odmah nakon prezentacija pale su i prve narudžbe“, ističe Sabolić.

Ivan Dolac, Dingač, Mediterano te Cuvee Benkovac lista je vina s kojima se Badel 1862 predstavio odabranoj publici i na tržištu Meksika. Hrvatski vinar pokrenuo je veliku kampanju na prekooceanskim tržištima, u srpnju se promovirao vinskim znalcima, sommelierima, uvoznicima, trgovcima na malo i industrijskim konzultantima u SAD-u, a sada i u Mexico Cityju.

Pillar Mere, predsjednica meksičke udruge sommeliera, posebno izdvaja Mediterano i Ivan Dolac, ocjenjujući ih kao “pravo otkriće radi okusa, mirisa i mogućnosti sljubljivanja s meksičkim jelima”. Distributer će biti tvrtka Vita de Vie, a na toj adresi kažu da su vina cjenovno vrlo prihvatljiva za meksičke vinoljupce. Ugovorene cijene apsolutno su prihvatljive i Badelu, a menadžer izvoza Slaven Sabolić ne skriva zadovoljstvo.

“Ipak smo daleka i nepoznata zemlja, a vinski još i veća nepoznanica, no uspjeh je postignutjer, odmah nakon prezentacija pale su i prve narudžbe“, ističe Sabolić. Tijekom 2015. prodaja vina u Meksiku je naspram 2014. rasla 9 posto, na 91 milijun litara. Volumen prodaje za 2020. procjenjuje se na čak 144 milijuna litara jer će te godine broj potencijalnih potrošača, stanovnika starijih od 18 godina, dosegnuti više od 90 milijuna osoba. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

samo dok se oni dočepaju mirogojčeka, biti će pijani kao Rusi

New Report

Close