Nakon što je u svibnju u Donjem Knegincu kod Varaždina otvoren prvi B Hyper hipermarket, njegovi investitori planiraju daljnje širenje u Hrvatskoj, regiji, pa i šire. “Razmatramo nekoliko lokacija u centru Zagreba, no još vam ne mogu otkriti o kojim lokacijama je riječ. Planiramo otvorenja i u trgovačkim centrima, a pripremamo i akvizicije jednog ili više maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj”, poručio nam je predsjednik Uprave B Hypera Knut Kvisvik. Kako kaže, nove trgovine žele otvoriti što prije, a ako im mogućnosti dopuste, do kraja godine u Hrvatskoj će ih biti nekoliko.
“Kada ugovorimo lokaciju, potrebno nam je nekoliko mjeseci da otvorimo trgovinu, a vrijeme prije Božića uvijek je dobro vrijeme za nova otvorenja pa se tome i nadamo”, ističe Kvisvik, koji se ne boji neuspjeha unatoč velikoj konkurenciji trgovaca “Činjenica je da imamo najveću trgovinu i asortiman u Varaždinu. Kada se proširimo, posebice u Zagrebu i Splitu, postavljat ćemo nove standarde, a konkurencija će morati hvatati korak s nama”, kaže Kvisvik objašnjavajući kako B Hyper kupcima nudi potpuno nov koncept kupnje koji se temelji na visokim standardima te ugodnom, čistom i pristupačnom interijeru za koji su karakteristične boje. B Hyper je i zagovornik domaće proizvodnje, a velik broj njihovih dobavljača upravo su lokalni proizvođači. “Nabava voća i povrća dogovara se u suradnji s lokalnim proizvođačima, čime se potrošaču garantira najkraći mogući put od uzgoja do stola. Surađujemo samo s domaćim proizvođačima svježeg mesa, a naše ribarnice imaju najbogatiji izbor svježe riječne i morske ribe koja se može pronaći na ovim prostorima”, tvrdi Kvisvik i poziva lokalne i regionalne proizvođače na suradnju. B Hyper trgovina u Varaždinu je prva trgovina osnovana na B Hyper konceptu koju su skandinavsko-baltički investitori odlučili otvoriti u Hrvatskoj, a sada koncept planiraju širiti i na ostatak svijeta. “Odlučili smo investirati u Hrvatsku jer smatramo da ima velik potencijal rasta zbog skorog ulaska u Europsku uniju te zbog njezine strateške lokacije na budućim granicama EU”, razlozi su zbog kojih je prvi B Hyper otvoren upravo u Hrvatskoj. Ipak, Kvisvik poručuje kako će ulazak Hrvatske u EU biti i izazov jer su nakon ulaska u EU cijene u mnogim zemljama porasle. “Malo smo zabrinuti da će se to dogoditi i u Hrvatskoj, ali nadamo se da ćemo se zajedno s ostalim igračima na tržištu s time uspješno nositi”, napominje. Prvi B Hyper u trgovačkom centru Lumini prostire se na više od 5000 kvadrata, a investicija u njega vrijedna je 5 milijuna eura. Svaka daljnja investicija, kaže Kvisvik, za trgovinu takva kapaciteta iznosila bi oko tri milijuna eura jer je prva uključivala i administrativne troškove. Kako kaže Kvisvik, prihodi će ovisiti o lokacijama na kojoj se trgovine nalaze, no trgovina poput one u Varaždinu trebala bi donijeti između osam i 12 milijuna eura prometa godišnje. Novi je centar zaposlio i 107 novih radnika, a prema tvrdnjama vodstva više od 60 njih dobilo je stalno zaposlenje.
O B Hyperu
Konceptualno najbolje razvijen brend
B Hyper je međunarodna tvrtka koju je izgradio upravljački tim iz Skandinavije i baltičkih zemalja, s više od 20 godina iskustva u sektoru maloprodaje. B Hyper i njegov razvoj podupiru privatni dionički fondovi, a osim u Hrvatskoj u ovom trenutku razvija se i u Srbiji, BiH, Estoniji, Letoniji, Litvi i drugim zemljama u regiji. “B Hyper je najbolje konceptualno razvijen brend u Europi”, poručio je Kvisvik. U tijeku su analize lokacija u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Rijeci, Puli i Karlovcu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.O čemu ovaj čovjek priča? U Lumini u Varaždin su ulupali 80ak mil.€ , a centar je već nakon godinu dana propast, 90% prostora je zatvoreno. Kada nisu uspjeli privući niti jednog trgovca u centar pokušali su spasiti stvar i dovesti neki svoj trg.centar, ali kada ni to nisu uspjeli sami su otvorili trgovinu. Ovo su sve očajnički potezi uprave koja pokušava spasiti stvari, a samo se još više ukopava. PR koji su angažirali prodaje maglu neupućenim ljudima. Inače roba koju prodaju u B-Hyperu u Varaždinu je preskupa, tako da ne vjerujem da će se održati do nove godine.
Akvizicije? A koje…eventualno da Mercator odustane od Hrvatske ili Diona čije trgovine su zapuštene i zaostale.Billa ima loše lokacije a ostalih ni nema u Zagrebu
Uključite se u raspravu