Naime, u posljednjih 50-tak sekundi spota jedan od „aktera“ u spotu je i mlažnjak hrvatske aviotvrtke Jung Sky čiji je logo u posljednjoj minuti spota vidljiv u nekoliko kadrova, a po izlasku ljubavnog para iz aviona u gornjem desnom kutu nazire se i hrvatska zastava.
„Nije prvi put da smo naš avion ustupili za projekt ovakvog tipa, ali je ovo svakako bila jedna od najjednostavnijih suradnji dosad. Od starta to finiša sva komunikacija, kako s brokerima tako i s ekipom na snimanju, tekla je vrlo glatko zbog čega je ovo sve skupa bilo jedno jako zanimljivo i zabavno iskustvo za našu posadu“, rekao je Krešimir Jung, CEO aviotvrtke Jung Sky.
Podsjetimo, s dva Cessna 525A CJ2 mlažnjaka Jung Sky, hrvatska tvrtka sa sjedištem u Zagrebu, obavlja usluge poslovnih i privatnih (turističkih) letova prema destinacijama diljem Europe te sjeverne Afrike. Tvrtka ove godine slavi 10 godina poslovanja, a iza njih je financijski najuspješnija godina dosad.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu