AutoZubaku dodijeljen prestižni certifikat za najtiražniji auto magazin u Hrvatskoj

Autor: Objava za medije , 06. veljača 2014. u 09:34
Robert Anic/PIXSELL

Auto zona jedini je certificirani auto magazin za neplaćena izdanja, a izlazi 10 puta godišnje. Distribuira se putem pošte na adrese kupaca automobila robnih marki VW, Audi, Seat i Škoda, te u salonima AutoZubaka.

ABC Hrvatska izdala certifikat AutoZubaku, za magazin koji potvrđuje prosječnu nakladu od 31,289 distribuiranih primjeraka. Prestižni certifikat izdan je za razdoblje od 1. listopada 2012. do 30. rujna 2013., a vrijedi do 30. studenog 2014. Standardni certifikat izdaje se za izdanja koja su prošla reviziju, a većim dijelom se distribuiraju besplatno. Auto zona jedini je certificirani auto magazin za neplaćena izdanja, a izlazi 10 puta godišnje. Distribuira se putem pošte na adrese kupaca automobila robnih marki VW, Audi, Seat i Škoda, te u salonima AutoZubaka.

Članica Uprave za marketing AutoZubaka, gđa Žaklina Trbović, prilikom preuzimanja certifikata je izjavila: “Komunikacija s klijentima postaje sve važnija kako se tržište mijenja i razvija. Ona gradi dugoročne pozitivne veze i odnose sa sadašnjim i potencijalnim klijentim, te se na taj način postiže konzistentno pozicioniranje u njihovoj svijesti. Magazinom Auto zona ostvaren je kvalitetan kanal komunikacije s klijentima omogućivši im pritom dobivanje vrijednih informacija i pomažući im u donošenju odluka o kupnji i održavanju njihovog automobile.”

ABC Hrvatska je tripartitna organizacija, čiji je cilj da na osnovu certificiranih podataka ponudi istinite i relevantne podatke o nakladama, distribuciji i oglasnom potencijalu tiskanih izdanja.

Komentirajte prvi

New Report

Close