ABC Hrvatska izdala certifikat AutoZubaku, za magazin koji potvrđuje prosječnu nakladu od 31,289 distribuiranih primjeraka. Prestižni certifikat izdan je za razdoblje od 1. listopada 2012. do 30. rujna 2013., a vrijedi do 30. studenog 2014. Standardni certifikat izdaje se za izdanja koja su prošla reviziju, a većim dijelom se distribuiraju besplatno. Auto zona jedini je certificirani auto magazin za neplaćena izdanja, a izlazi 10 puta godišnje. Distribuira se putem pošte na adrese kupaca automobila robnih marki VW, Audi, Seat i Škoda, te u salonima AutoZubaka.
Članica Uprave za marketing AutoZubaka, gđa Žaklina Trbović, prilikom preuzimanja certifikata je izjavila: “Komunikacija s klijentima postaje sve važnija kako se tržište mijenja i razvija. Ona gradi dugoročne pozitivne veze i odnose sa sadašnjim i potencijalnim klijentim, te se na taj način postiže konzistentno pozicioniranje u njihovoj svijesti. Magazinom Auto zona ostvaren je kvalitetan kanal komunikacije s klijentima omogućivši im pritom dobivanje vrijednih informacija i pomažući im u donošenju odluka o kupnji i održavanju njihovog automobile.”
ABC Hrvatska je tripartitna organizacija, čiji je cilj da na osnovu certificiranih podataka ponudi istinite i relevantne podatke o nakladama, distribuciji i oglasnom potencijalu tiskanih izdanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu