Nakon višegodišnjeg razdoblja koje su više obilježila dezinvestiranja tzv. nestrateških poslovnim operacija, Atlantic grupa vraća se akvizicijama.
Jučer su iz kompanije izvijestili da su predali obvezujuću ponudu za kupnju kompanije Strauss Adriatic u Srbiji, koju je Strauss Grupa službeno i prihvatila.
Zaključenje transakcije koja za Atlantic znači jačanje konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova podložno je prethodnom odobrenju srbijanske Komisije za zaštitu konkurencije.
Obvezujuća ponuda bazirana je, kažu u Atlanticu, “na ukupnoj vrijednosti transakcije (enterprise value) od 40,5 milijuna eura, bez dugovanja i gotovine, te pretpostavljajući redovnu razinu normaliziranog neto radnog kapitala na dan zaključenja transakcije”.
Strauss je inače poznat po jakim brendovima kave na srbijanskom tržištu – Doncafe i C kafa. Zaključenjem akvizicije oni bi se trebali pridružiti regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu, koji su već dio Atlanticova portfelja.
Razvoj ključnih proizvodnih kategorija Grupe, organski i akvizicijama snažnih brendova, temelj su strategije razvoja kompanije čiji je prvi čovjek, Emil Tedeschi, i nedavno poručio kako je Atlantic “u jakom akvizicijskom modu, spreman i za nešto što se može nazvati transfernom akvizicijom – ali za tango je potrebno dvoje”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu