Partnerstvo s Vivas kafićima i Dariom Šimićem, koji je razvio uspješan poslovni model u ovom segmentu, dio je definirane strategije razvoja biznisa kave u Atlantic Grupi, izgradnje liderske pozicije na hrvatskom tržištu kave i širenja u rastućem segmentu konzumacije izvan kućanstva, navode iz Atlantica.
Novi glavni direktor strateškog poslovnog područja Kava u Atlantic Grupi Mate Štetić napominje kako je Atlantic Grupa s približno 24 tisuće tona godišnje vodeći regionalni proizvođač kave.
Lider su, kako navodi, i na tržištu Srbije s brendom Grand kafa, igrač broj jedan u Sloveniji s brendom Barcaffè te ambiciozni izazivač na hrvatskom tržištu, gdje je od Atlanticove akvizicije Droge Kolinske 2010. godine tržišni udio povećan s 4 na današnjih 15,5 posto.
"Kava je s udjelom od gotovo 21 posto u ukupnim prihodima pojedinačno najveće poslovno područje u Atlantic Grupi i svakako jedno od područja u strateškom fokusu budućeg razvoja poslovanja“, kazao je Štetić.
Strategija Atlantic Grupe predviđa unapređenje vodeće pozicije u segmentu kave na području jugoistoka Europe te dodatno osnaživanje potrošačkog iskustva u ovoj kategoriji, ali i kategorijama delikatesnih namaza, flipsa, čokolade i bezalkoholnih napitaka voćnog okusa.
Poseban je strateški naglasak, a to se odnosi osobito na kavu, jačanje konzumacije Atlanticovih brendova izvan kućanstva, gdje se značajan doprinos očekuje od strateške suradnje s Vivas kafićima na hrvatskom tržištu, navodi se u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu