Dobit iz poslovanja (EBIT) iznosi 105,1 milijun kuna i veća je za 24,3 posto.
Prihod od prodaje u prvom je tromjesečju iznosio 1,2 milijarde kuna, što je u odnosu na isto razdoblje lani rast za 5,1 posto.
Iz Atlantica pritom ističu da su na ukupan rast prihoda od prodaje najviše utjecala strateška poslovna područja 'delikatesni namazi' s rastom od 14,7 posto (na 160,9 milijuna kuna) te 'pića' s rastom od 9,6 posto (na 157,6 milijuna kuna).
Ipak, 'kava' se s ostvarenih 239,1 milijun kuna prihoda od prodaje i 19,9 posto udjela u ukupnim prihodima ističe kao najveća pojedinačna kategorija.
U distribucijskom poslovanju sva su tržišta ostvarila rast, a najznačajnije je, čak 13,7 posto, raslo tržište Hrvatske, na kojem je ostvaren prihod od prodaje u iznosu od 276,5 milijuna kuna.
Iz Atlantica ističu i da u u ukupnoj prodaji vlastiti brendovi imaju udio od 65,8 posto, brendovi principala 25,3 posto, a ljekarnički lanac Farmacia sudjeluje s 8,9 posto.
"Izvještaji iz prvog kvartala potvrđuju da je Atlantic Grupa odlično započela još jednu poslovnu godinu. Na svim značajnim tržištima ostvarili smo zavidan rast prihoda od prodaje, uz nastavak ulaganja u vlastite brendove, logističko-distribucijske operacije te inovativne poslovne procese", ističe predsjednik Uprave Emil Tedeschi.
Dodaje da su nastavili s prodajom nestrateških poslovnih operacija te ulaganjem u razvoj distribucijskog poslovanja, jednako razvojem vlastitih kapaciteta kao i širenjem portfelja.
"Daljnje smanjenje zaduženosti i značajno niži financijski troškovi omogućuju nam da se usredotočimo na još ambicioznije planiranje budućeg rasta", poručio je Tedeschi.
Iz Atlantica navode i kako je prvi kvartal obilježila prodaja ostatka 'sportske i aktivne prehrane', odnosno brendova Multipower, Champ i Multaben, okupljenih u tvrtki Tripoint, koja je prodana dugogodišnjem distribucijskom partneru u tom segmentu, njemačkoj tvrtki Genuport.
Nastavak je to korporativne strategije dezinvestiranja nestrateških poslovnih operacija, ističu iz Atlantica, uz napomenu da nastavljaju s distribucijom brendova sportske i aktivne prehrane u Hrvatskoj, Austriji, Italiji i Srbiji.
Iz Atlantica podsjećaju da su krajem ožujka otvorili novi, suvremeno opremljeni logističko-distribucijski centar kraj Velike Gorice, kojim osiguravaju adekvatnu logističku podršku dugoročnom razvoju distribucijskog poslovanja.
Investicija u izgradnju i opremanje vrijedna oko 20 milijuna eura realizirana je u suradnji s tvrtkom Kamgrad, a u prvoj fazi osiguran je skladišni kapacitet od 30.000 paletnih mjesta, s mogućnošću modularnog širenja u skladu s poslovnim potrebama.
Potvrda strateške važnosti distribucije dolazi i dodatnim širenjem distribucijskog poslovanja suradnjom s novim principalima pa je, nakon potpisivanja ugovora s njemačkim Hippom u Makedoniji početkom kvartala, na njegovu kraju dogovorena i suradnja s tvrtkom Beiersdorf na istom tržištu, ističu iz Atlantica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu