Atlantic Grupa i Unilever potpisali su danas ugovor kojim Atlantic u Hrvatskoj i Sloveniji preuzima distribuciju jednog od najvećih svjetskih proizvođača robe široke potrošnje s prihodom koji prelazi 50 milijardi eura, u čijem se portfelju nalaze globalno poznate robne marke Knorr, Rama, Lipton, Bertolli, Hellmann's, Dove, Axe, Rexona, Cif, Domestos i mnoge druge, priopćeno je iz Atlantica na stranicama Zagrebačke burze.
Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti i bez izmjena:
Ugovor je, promatrajući ukupnu godišnju vrijednost prodaje portfelja na ovim dvama tržišima, vrijedan ukupno 32 milijuna eura. Preuzimanjem Unileverovog distributivnog porfelja na hrvatskom i slovenskom tržištu Atlantic Grupa opetovano potvrđuje status vodećeg distributera u regiji, koji nudi najvišu razinu distribucijske usluge uz visoku realizaciju distribucijskih parametara.
„Veliko je priznanje kada uspješna internacionalna kompanija poput Unilevera prepozna vrijednost i potencijal distribucije koju razvijamo već više od 20 godina, te odluči dati povjerenje našem uhodanom menadžmentu i distribucijskoj podršci koji su, uz pružanje vrhunske usluge i kvalitetnih odnosa s kupcima, vrsni poznavatelji tržišta. Kroz našu suradnju opravdat ćemo ukazano povjerenje i zasluženu reputaciju, na obostranu korist i zadovoljstvo svih naših kupaca i potrošača“, komentirao je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.
„U Unileveru se radujemo novoj suradnji s Atlantic Grupom u Hrvatskoj i Sloveniji, od koje imamo velika očekivanja. Iznimno smo predani ovim tržištima koja su za nas vrlo važna, a potpisivanjem ugovora s vodećim distributerom u regiji želimo osnažiti naše poslovanje, ubrzati rast, no prije svega želimo našim kupcima i potrošačima pružiti kvalitetniju uslugu”, rekao je Harm Goossens, Izvršni potpredsjednik Unilevera za središnju i istočnu Europu.
Atlantic Grupa vodeći je distributer robe široke potrošnje u jugoistočnoj europi, koji posluje sa 16 distributivnih centara na ovim tržištima, ima direktnu dostavu na preko 53 tisuće dostavnih mjesta, više od tisuću dostavnih vozila te visoko razvijenu tehnologiju i znanje u upravljanju ključnim kupcima, upravljanju kategorijama proizvoda, logistici i trade marketingu.
Unilever je jedna od najistaknutijih multinacionalna kompanija čije proizvode, u rasponu od 400 postojećih brendova, dnevno koriste dvije milijarde potrošača diljem svijeta. Unileverov portfelj sastoji se od širokog dijapazona prehrambenih artikala, proizvoda za osobnu njegu te bogate palete proizvoda za kućanstvo koji su dio svakog doma. O razmjerima prepoznatljivosti brendova i uspjeha kompanije govori i činjenica da 15
najprodavanijih Unileverovih brendova godišnje generiraju prihod od prodaje koji prelazi milijardu dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.A koje hrvatske kad im je jedini hrvatski proizvod Cedevita! Oni i Orbico zapljuskuju Hrvatsku stranom robom s tim da Orbico nema nijedan hrvatski proizvod jer su Croatia Baterije kupili i ugasili…
Distribuirajte hrvatske proizvode ne strano smeće
Uključite se u raspravu