Atlantic Grupa povećala neto dobit za 60 posto: Jedan artikl im donosi čak 1,13 milijardi kuna prihoda

Autor: Poslovni.hr/Hina , 27. veljača 2020. u 09:59
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

Krajem ožujka Atlantic je otvorio i novi logističkodistribucijski centar kraj Velike Gorice, kojim osigurava logističku podršku dugoročnom razvoju distribucije.

Atlantic Grupa je u 2019. ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 5,43 milijarde kuna, što je 3,4 posto više nego u godini ranije, dok je neto dobit porasla 59,8 posto na 390,4 milijuna kuna, objavili su u četvrtak iz te tvrtke.

Dobit iz poslovanja (EBIT) u protekloj godini iznosi 500,4 milijuna kuna i veća je za 36,4 posto u odnosu na 2018. godinu.

Bez jednokratnih stavki i promjena u računovodstvenim standardima, dakle na usporedivoj osnovi, dobit iz poslovanja porasla je 13,1 posto, a neto dobit 28,9 posto, navode.

“Atlantic Grupa je 2019. zaključila s povijesno najvišim prihodima i profitabilnošću. Godina je za nas bila iznimno uspješna i ispratili smo je kao stabilna, financijski prosperitetna i nisko zadužena kompanija s osnaženim menadžmentom i jasnom vizijom budućnosti”, istaknuo je predsjednik Uprave Emil Tedeschi.

Kompanija je, kazao je, nastavila sa strategijom dezinvestiranja non-core djelatnosti, dok istovremeno osnažuje fokus na područja koja predstavljaju ključne generatore rasta i temelj transformacije za budućnost.

“Posebno smo zadovoljni činjenicom da tržište kapitala prepoznaje naš ukupni rezultat pa smo imali i povijesno rekordne vrijednosti dionice, ali i rekordni iznos dividende po dionici, što je okrunjeno i nagradom Zagrebačke burze za izuzetan doprinos razvoju tržišta kapitala”, rekao je Tedeschi komentirajući ostvarene rezultate.

Iz Atlantica ističu kako su na ukupan rast prihoda od prodaje najviše utjecala strateška poslovna područja Delikatesni namazi s rastom od 7,7 posto i Pića s rastom od 5,2 posto.

Kava se s 1,13 milijardi kuna prihoda od prodaje koji čine 20,9 posto udjela u ukupnim prihodima ističe kao najveća pojedinačna kategorija.

U distribucijskom poslovanju najznačajniji je rast od 8,2 posto ostvarilo tržište Hrvatske, a slijedi Slovenija s rastom od 3,7 posto.

U ukupnoj prodaji vlastiti brendovi čine 64,1 posto, brendovi principala u distribuciji 27,5 posto, a ljekarnički lanac Farmacia sudjeluje u ukupnim prihodima s 8,3 posto, navodi se u priopćenju.

Iz Atlantica podsjećaju da nakon uspješnog širenja distribucijskog portfelja u regiji u 2018., novi distribucijski ugovori potpisani početkom 2019. u Makedoniji (Ficosota i Beiersdorf) i krajem godine u Srbiji te Sloveniji (Saponia i Kandit) potvrđuju kontinuirani fokus na razvoj distribucijskog poslovanja.

Krajem ožujka Atlantic je otvorio i novi logističkodistribucijski centar kraj Velike Gorice, kojim osigurava logističku podršku dugoročnom razvoju distribucije. U prvoj fazi osiguran je skladišni kapacitet od 30.000 paletnih mjesta, s mogućnošću modularnog širenja u skladu s poslovnim potrebama. U istom su skladištu implementirani i pušteni u rad visoko sofisticirani logistički roboti tvrtke Gideon.

Nastavljajući korporativnu strategiju dezinvestiranja non-core poslovnih djelatnosti Atlantic Grupa je u travnju u cijelosti izašla iz segmenta sportske i aktivne prehrane (tvrtka Tripoint s brendovima Multipower, Multaben i Champ prodana je dotadašnjem distributeru, tvrtki Genuport), a u listopadu prodajom Fidifarma i Multivite PharmaS-u i iz segmenta dodataka prehrani.

Kompanija usmjerava fokus na glavne kategorije roba široke potrošnje koje čine kava, pića, delikatesni namazi te slatki i slani snack, kao i na daljnji rast i razvoj distribucije kao važne poluge poslovanja te ljekarničkog lanca Farmacia, ističu.

To uključuje i ciljanu internacionalizaciju s brendovima koji su dokazali međunarodni potencijal, primarno Argetu i Donat Mg, kao i spajanja i preuzimanja. U tom smislu je pojačana i Uprava kompanije koja sada broji šest članova, navodi se u priopćenju.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Isplatio se Bagrokor

“Celo selo,šmrče belo”!Uh oprostite, “kafu” od emila.emile,nisi rekao koja je to “kafa”,da je više ne kupujem?

New Report

Close