Amsterdam je baza za 
globalno širenje InSkyja

Autor: Bernard Ivezić , 19. prosinac 2019. u 13:48
Foto: Robert Anic/PIXSELL

Proizvođač CRM softvera za turizam otvorio ured u glavnom nizozemskom gradu.

Najveći hrvatski proizvođač CRM softvera za turizam i glavni alat s kojim se hoteli u Hrvatskoj žele riješiti “ovisnosti” o platformama poput Booking.com-a, širi se na zemlje Beneluxa. Zagrebačka tvrtka InSky Solutions, na čijem softveru svoju prodaju i podršku turistima temelji osam od 13 najvećih turističkih grupacija u Hrvatskoj, uključujući Valamar, Maistru i Arena Hospitality group, otvorila je ured u Nizozemskoj. Trpimir Kvesić, suosnivač i direktor InSky Solutionsa kaže da testiraju model globalnog širenja. InSky je dosad bio prisutan na hrvatskom, slovenskom, BiH i srpskom tržištu.

“Želimo se dalje širiti na mediteranska tržišta poput Turske, zatim na Bliski Istok, znači mjesta gdje postoji značajan rast potražnje za podrškom turističkoj industriji, a kao prvi korak u Amsterdamu smo otvorili ured da bismo mogli nastupiti izravno, ali i kako bismo mogli sklapati partnerstva i model po kojem ćemo ići u globalno širenje”, kaže Kvesić.

Navodi da, srećom, ne moraju ići daleko, jer Mediteran je i dalje najjača turistička regija na svijetu. Ovdje se događa polovica svega u turizmu na svjetskoj razini te baš u tome vidi priliku za rast.

InSky je, prema podacima Fine, lani povećao prihod za 50 posto na 3,1 milijun kuna. Godinu prije on je iznosio 2,1 milijuna kuna, a to mu je ujedno bila i prva godina poslovanja. Tvrtka je od prosinca 2016., kad je osnovana, do danas narasla sa šest na 20 zaposlenika. Glavni adut hrvatskog softveraša u međunarodnom širenju u segmentu turizma je što hotele čini manje ovisnima o Booking.com-u i Expediji, danas glavnim alatima za privlačenje turista ne samo u Hrvatskoj već i globalno.

“Domaćim hotelima smo u dvije do tri godine omogućili da podignu vlastite kapacitete u privlačenju i zadržavanju gostiju na 40 posto kapaciteta koje su im dosad nudili Booking.com i Expedia”, kaže Kvesić.

To konkretno znači da preko InSkyjevog vlastitog CRM softverskog proizvoda TourismInSky u ukupno 15 hotelskih lanaca, raznih veličina, uključujući i osam najvećih u Hrvatskoj, njima dolazi 40 posto svih gostiju. Kada se to pretvori u noćenja proizlazi da se preko ove domaće softverske platforme godišnje generira 10 milijuna noćenja. Usporedbe radi, u komercijalnom smještaju je lani prema podacima HTZ-a bilo 89,7 milijuna noćenja. Ove godine u branši se procjenjuje da bi ih moglo biti oko 100 milijuna.

Računamo da već 10 posto svih noćenja u Hrvatskoj prolazi kroz TourismInSky softver”, kaže Kvesić.

Pojašnjava da je taj njihov softver omogućio domaćim hotelima da se digitaliziraju. TourismInSky softver, naime, spaja kontaktni centar po modelu omnichannel komunikacije, omnichannel automatizaciju marketinga, modul za lojalnost, analitiku, rješenje za grupna putovanja koja pune polovicu svih hotelskih kapaciteta globalno i također modul za integracije na druge sustave. Hoteli mogu primati poruke i komunicirati s turistima preko bilo kojeg kanala koji njima odgovara, prelaziti na druge kanale i sve to cjelovito pratiti na jednom mjestu.

“Valamar je lani dnevni broj telefonskih poziva potencijalnim gostima podigao na 3300, a broj mailova na više od 3500 dnevno. K tome, može komunicirati s turistima preko telefona, maila, web chata, Facebooka, SMS-a, Vibera, WhatsAppa, Skypea i LinkedIna”, pojašnjava Kvesić.

 

10 posto

svih noćenja u RH prolazi kroz TourismInSky softver

Osim učinkovitosti, kaže, omogućili su domaćim hotelima da povise kvalitetu usluge. Zahvaljujući umjetnoj inteligenciji hotelima segmentiraju mailove i drugu komunikaciju pa s gostima najčešće komunicira isti zaposlenik, zatim kroz loyalty program omogućuju da potpuno personaliziraju iskustvo turistima, primjerice u znak zahvale što su prijavili neki nedostatak u sobi da im se oduže bocom šampanjca ili besplatnim wellnessom. No, u kombinaciji svega toga ove su godine izračunali i koliko podigli popunjenost kapaciteta u hotelima. “Zahvaljujući svemu tome naši su korisnici ovog proljeća podigli popunjenost za 30 posto, a u tome im je pomogla automatika koju smo ugradili u naše rješenje pomoću koje je olakšan i automatiziran follow-up”, kaže Kvesić.

Za globalno širenje InSky se pripremio i kroz partnerstva. S obzirom na to da su svoje softversko rješenje razvili na Microsoftovoj tehnologiji na trgovinu aplikacija od globalno najveće softverske kompanije postavili su vlastitu aplikaciju MessageInSky. Riječ je o aplikaciji koja se integrira u Microsoft Dynamics 365 platformu koju po svijetu već koristi više od 40.000 korporacija. I svi su im oni sada potencijalni korisnici. Ta aplikacija je pak razvijena u partnerstvu s Infobipom i nude je i preko njegovog AppSourcea.

“Takve aplikacije nam služe da bi promovirali naše mogućnosti širem krugu kupaca na globalnoj razini i već su nam donijele prve leadove”, zaključuje Kvesić.

Komentirajte prvi

New Report

Close