Samo pet mjeseci od debija na našem tržištu, hrvatski startup Amodo, koji je donedavno izniman renome stjecao isključivo internacionalnim poslovanjem, nastavlja transformirati industriju osiguranja na “domaćem terenu”.
Ova globalno renomirana insurtech kompanija, na čelu s Marijanom Mumdžievim, prvu suradnju s osiguravateljima u Hrvatskoj ostvarila je u ožujku, kada je Croatia osiguranje na tržište plasiralo LaqoPrevent, temeljen na Amodo platformi.
Sada, pak, Amodo udružuje snage s Uniqa osiguranjem koje je, zahvaljujući pametnim rješenjima ovog startupa, klijentima ponudilo pionirsku inovaciju, čak i u europskim razmjerima.
Riječ je o proizvodu Smart kasko. Kako i samo ime sugerira, radi se o kasko osiguranju koje je, zahvaljujući inovativnoj Amodo platformi, potpuno digitalizirano pa kontrolu nad njegovim ugovaranjem i korištenjem u potpunosti ima sam klijent, i to putem aplikacije za mobilne telefone.
Dva modela
No, prava “revolucija” krije se u samoj strukturi ovog tipa kasko osiguranja jer se korisnicima nude dva modela ovog proizvoda. Prvi je, recimo to tako, bazičan i najbliži klasičnom kasko osiguranju kod kojeg se police uplaćuju na godišnjoj razini. No, drugi model istinski je rezultat “Pay As You Drive” koncepta, koji je u globalnoj osiguravateljskog industriji zaživio procvatom fintecha.
Pojednostavljeno rečeno, klijent tu vrstu kasko osiguranja plaća ovisno o planiranoj kilometraži pa mu se nudi nekoliko opcija – 100, 300 ili 1200 kilometara, a odabire ih po prepaid principu putem mobilne aplikacije. Dakle, plaća doslovno koliko vozi.
Korisnici mogu 30 dana besplatno isprobati app prateći usto svoj način vožnje koja se bodovno ocjenjuje, a svaka sa ‘skorom’ većim od 60 osigurava im besplatne kilometre koje mogu koristiti prilikom kupnje proširenog paketa.
“Smart kasko je budućnost sigurne vožnje, digitalna inovacija koju smo kreirali razmišljajući o potrebama klijenta koji ne želi plaćati punu kasko policu već želi platiti ovisno o tome koliko i kako vozi”, poručila je Sabine Usaty, predsjednica Uprave Uniqa osiguranja dodavši kako će Smart kasko povećat će sigurnost, podići svijest o odgovornoj vožnji, a uz sve to iznimno je jednostavan za korištenje.
Tako se mijenja cijela branša
“Ovo je najinovativniji ‘Pay Per Mile’ osiguravateljski proizvod na razini Europske unije”, rekao je za Poslovni dnevnik CEO Amoda Marijan Mumdžiev.
Naglasio je kako je Amodu, kao europskom insurtech lideru, posebno zadovoljstvo na hrvatskom tržištu realizirati suradnju s inovativnim kompanijama u osiguravateljskoj branši jer “zajednički transformiraju cijelu industriju”.
Projekt Amoda i Uniqe ujedno je dokaz da je Mumdžiev dobro prognozirao da će uskoro uslijediti brojne inovacije na domaćem tržištu osiguranja kada je u lipnju, komentirajući suradnju s CO, za naš list izjavio:
“Takvi projekti utabaju put za promjenu pokretanjem investicije i preuzimanjem rizika za poteze koji mijenja kompletnu sliku branše.”
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu