Iako nam se prije godinu dana činilo da će završiti znatno ranije, pandemija je postala dio naše svakodnevice, stvorila je nove modele ponašanja i oblikovala naše potrošačke navike. Iza svih nas je dinamično razdoblje, uključujući i bankarski sektor, a godina iza nas potvrdila je da Addiko banka čvrsto stoji na nogama.
Nastavili smo s poslovnom specijalističkom strategijom koja ima fokus na potrošačkom kreditiranju, financiranju malih i srednjih poduzetnika te platnim uslugama. U prvih deset mjeseci 2021. godine odobrili smo oko 65 % više novih kredita potrošačima i oko 85 % više novih kredita poduzetništvu u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.
Pandemija nas je naučila da su agilnost i transparentnost, uz digitalnu transformaciju i primjenu digitalnih rješenja, ključ zadržavanja konkurentnosti i zadovoljstva, kako klijenata, tako i zaposlenika. Na početku pandemije u Addiko banci nam je trebalo svega desetak dana da se prebacimo na rad od kuće, a poučeni pozitivnim reakcijama zaposlenika hibridni način rada zadržavamo i u budućnosti.
Addiko je netipična banka koja spaja nekonvencionalnost, brzinu i jednostavnost sa sigurnošću i stabilnošću banke s najvećom stopom kapitala. Pred nama je godina koju ćemo pamtiti po pripremama za uvođenje eura. Addiko banka već je započela s prilagodbama koje će zahvatiti cijelo naše poslovanje. Vjerujem da će uvođenje eura doprinijeti razvoju gospodarstva i donijeti brojne prednosti građanima.
U bankarskom sektoru očekuje nas ukidanje mjenjačkih troškova i valutnog rizika te se nadamo rastu kreditnog rejtinga, pozitivnim kretanjima na tržištu kapitala i povećanju investicija. Pozitivne promjene očekujem i u turizmu gdje će uvođenje eura olakšati i boravak turistima iz euro područja.
Uz euro, očekujem da će u razdoblju koje slijedi digitalizacija biti jedan od glavnih aktera transformacije naših životnih i poslovnih navika. Digitalna transformacija je perpetuum mobile koji nas potiče da držimo oči širom otvorene, osluškujemo trendove i najbolja rješenja implementiramo u poslovanje, a zahvaljujući nekima od njih prepoznati smo kao digitalni predvodnik na tržištu te brend od kojeg klijenti očekuju inovativnost.
Iskustvo nam je pokazalo kako sve više klijenata želi koristiti virtualne bankarske usluge, stoga, nastavljamo razvijati nove inovativne poslovne modele koji nas čine prepoznatljivom bankom među potrošačima te malim i srednjim poduzetnicima.
Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko Banke