Adris grupa planira investirati do 2024. godine 3,2 milijarde kuna, od čega 80 posto ili 2,5 milijardi kuna u sektor turizma, kazao je srijedu u izjavi za Hinu direktor korporativnih komunikacija te grupe Predrag Grubić.
Godišnje će tako Adris u turizam ulagati više od 800 milijuna kuna, rekao je Grubić, napominjući da namjeravaju ulagati u obnovu zagrebačkih hotela (Panorama je već u procesu obnove, a drugi će biti Westin) te u obnovu Hotela Marjan u Splitu.
Najveći dio ulaganja, kako je kazao, odnosit će se na ta tri hotela, no planiraju nastaviti s ulaganjem i u svoja turistička naselja. Kao grupa, naime, prepoznati su po tome da ulažu u taj luksuzni segment turizma sa 4 odnosno 5 zvjezdica i na tome će ustrajati, dodao je.
U sektoru osiguranja, Croatia osiguranje planira investicije od 410 milijuna kuna, kazao je Grubić, navodeći kako je riječ o ulaganjima prvenstveno u digitalizaciju.
Croatia osiguranje je osim tržišnog i digitalni lider, istaknuo je Grubić te dodao kako smatraju to svojom konkurentskom prednošću.
Adris grupa u trogodišnjem razdoblju, do 2024. planira uložiti i 230 milijuna kuna u zdravu hranu, odnosno u Cromaris, a preostalih 37 milijuna kuna odnosi se na svakodnevno investiranje, odnosno praćenja potreba u drugim objektima.
“U ovom trogodišnjem investicijskom ciklusu nisu uključene akvizicije”, istaknuo je Grubić.
Osvrnuvši se na poslovnu 2021. godinu Grubić je ocijenio kako je Adris, s obzirom na okolnosti i neizvjesnosti koja je bila prisutna, osobito u turističkom dijelu, zadovoljan ostvarenim rezultatima. “Sve naše tvrtke su usprkos ovoj planetarnoj krizi uzrokovanoj korona virusom uspješno poslovale”, zaključio je.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Odličan biznis, ali osrednja do slaba dionica. A upitno je i kakav je biznis. Bilo bi im bolje da su pokušali uzeti Ledo pa pojačali segment hrane. Neka intenzivna ulaganja u turizam su u ovim vremenima izuzetno rizična. Turizma može i ne mora biti, a hrana je uvijek aktualna. Plus Ledo bi ostao u hrvatskome vlasništvu.
Ovo je fascinantno, kad su ulaganja i pitanju onda se radi o Adris grupi a kad se treba isplatiti dividenda onda Adris ali bez grupe. I tako već 15 godina.
Uključite se u raspravu