Adris grupa nastavlja snažan investicijski ciklus u turizmu

Autor: Poslovni.hr , 13. siječanj 2015. u 10:52
Foto: Žarko Bašić / Pixsell

Maistra, jedna od vodećih hrvatskih turističkih kompanija koja posluje u sastavu Adris grupe, i u 2015. nastavlja snažan investicijski ciklus.

Maistra, jedna od vodećih hrvatskih turističkih kompanija koja posluje u sastavu Adris grupe, i u 2015. nastavlja snažan investicijski ciklus. Uz dosad uloženih gotovo 3 milijarde kuna, Maistra u narednom razdoblju planira investirati dodatnih 1,4 milijarde kuna s namjerom da do 2017. godine više od 95 posto hotelskih kapaciteta bude na razini usluge 4 i 5 zvjezdica.

Nakon izgradnje luksuznih hotela Monte Mulini i Lone, preuređenja turističkog naselja Amarin, izgradnje wellness centra hotela Eden, uređenja šetnice, plaže i uvale Lone te dodanih ulaganja u podizanje razine kvalitete i uvođenje novih sadržaja u kampove u proteklom razdoblju, Maistra nastavlja s opsežnim investicijskim zahvatima s ciljem daljnjeg podizanja kvalitete usluge i repozicioniranja proizvoda u viši cjenovni segment.

Tako će ove godine Maistra investirati više od 150 milijuna kuna, a najznačajnije ulaganje odnosi se na rekonstrukciju hotela Adriatic, najstarijeg rovinjskog hotela, vrijedno 25 milijuna kuna. Uz obnovu hotela Adriatic, koji bi trebao biti završen do lipnja ove godine, nova ulaganja u unaprjeđenje sadržaja kampova, posebice u kamp Polari i Valkanela, u tijeku su i pripreme za izgradnju hotela Valdaliso te novog hotela Park na postojećoj lokaciji, koji će biti na tržištu 2016., odnosno, 2017. godine. Dosadašnje investicije i buduća ulaganja potvrđuju Maistru kao najambicioznijeg investitora u hrvatskom turizmu i preduvjet su daljnjeg pozicioniranja kompanije i destinacije u nacionalnim i europskim okvirima.

U 2014. godini pak ostvareno je povećanje prihoda za osam posto u odnosu na prethodnu godinu. Operativna efikasnost društva posljedica je racionalnijeg upravljanja troškovima. U usporedbi s prethodnom godinom, Maistra je u 2014. godini ostvarila neznatno povećanje broja noćenja, odnosno ukupno gotovo 3 milijuna. „Iako su izrazito nepovoljne vremenske prilike tijekom sezone utjecale na pad potražnje u kampovima za oko dva posto, Maistra je u 2014. godini ostvarila porast broja ostvarenih noćenja u čvrstim objektima za šest posto, pri čemu se posebno ističu rezultati hotela u luksuznom segmentu ponude“, rekao je Tomislav Popović, predsjednik Uprave Maistre te dodao kako su, nažalost, porast stope PDV-a i drugih parafiskalnih nameta (komunalna naknada, povećanje doprinosa za zdravstvo, vodne naknade) u 2014. godini, dodatno opteretili poslovanje Maistre i negativno će utjecati na poslovni rezultat za gotovo 25 milijuna kuna.

Drugi dio godine obilježilo je potpisivanje ugovora s Atlanskom plovidbom, kojim je Maistra postala vlasnikom 81,6 posto hotela Hilton Imperial u Dubrovniku. Suradnja s ovim etabliranim svjetskim brendom i iskorak iz Rovinja u prestižnu hrvatsku turističku destinaciju, predstavlja nastavak strategije rasta i razvoja Maistre u najvišem segmentu hotelske ponude.

Osim ulaganja u podizanje kvalitete vlastitih sadržaja, Maistra je usmjerena i na podizanje razine kvalitete i prepoznatljivosti cijele destinacije. Tome svjedoči i prošlogodišnja organizacija druge utrke Red Bull Air Race Svjetskog prvenstva 2014., čiji je Maistra bila nositelj i koja je u dva dana u Rovinj privukla više 80 tisuća posjetitelja iz cijelog svijeta. Veliki su iskoraci učinjeni i u razvoju sadržaja za cjelogodišnju turističku ponudu. Tijekom godine Maistra je u dva kongresna centra s 30 višenamjenskih dvorana bila domaćinom više od 70 kongresa i preko 100 evenata, među kojima su najznačajniji primjerice Avantgarde Jazz Festival, Red Bull Air Race, Weekend Media Festival i Dolce Vita te brojni drugi.

Komentirajte prvi

New Report

Close