Najznačajniji hrvatski proizvođač autodijelova, AD Plastik iz Solina, dobio je potporu od 19,6 milijuna kuna iz EU fondova za realizaciju projekta razvoja nove tehnologije bojenja interijera.
Novac je dodijeljen za projekt "Pilot linija bojanja za industrijska istraživanja, razvoj i inovacije", ukupne vrijednosti nešto iznad 74 milijuna kuna, a s rokom provede od najviše 48 mjeseci.
Kako pojašnjavaju iz solinske tvrtke, projekt će im omogućiti razvoj nove tehnologije bojenja interijera unutar AD Plastik Grupe, koja će biti jedan od generatora rasta prodaje u srednjoročnom razdoblju. Dodaju da se radi o novcu iz EU strukturnih i investicijskih fondova za razdoblje od 2014. do 2020., a ugovor o tome je potpisan u petak između Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, HAMAG-a i AD Plastika, navodi se u priopćenju AD Plastika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu