Riječ je o brodu dugačkom 168 metara, istih karakteristika kao kod polarnog kruzera koji je ranije izgrađen u Uljaniku.
U riječkom brodogradilištu gradit će se trup i brod će biti djelomično opremljen, a očekuje se da će porinuće broda biti u prvom tromjesečju 2021.
Izgradnju će financirati naručitelj, po ostvarenim fazama izgradnje.
U 3. maju su zadovoljni sklopljenim poslom, koji će uz završetak tri ranije započeta broda, što je planirano u sklopu ponovnog pokretanja proizvodnje u tom brodogradilištu, osigurati veću zaposlenost.
Uz to, nadaju se i novim ugovorima, budući da tvrtka Scenic planira gradnju još četiri takva broda, kazao je direktor 3. maja Edi Kučan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uljanik je na istom brodu izgubio milijune, isporuka je kasnila godinu dana, a brodovlasnik je morao unajmiti svoje radnike jer Uljanikovci nisu nikad radili takve brodove. Jedino što pruža nadu je da će brod biti samo “djelomično opremljen” dakle moguće je da će u 3.maju napraviti samo trup, a nakon porinuća će brod biti otegljen negdje drugdje na opremanje što bi uvelike pojednostavnilo cijeli proces, barem za 3.maj
Bravo ekipa samo naprijed, nadam se bez gubitaka dalje …
Uključite se u raspravu