Brodograđevna industrija 3. maj potpisala je s kupcem Wisby Tankers iz Švedske ugovor o gradnji dvije asfaltne barže, izvijestio je 3. maj putem Zagrebačke burze.
Barže su nosivosti 2.250 tona, duljine 59,5 metara i širine 16 metara, a bit će isporučene 30. travnja 2014. godine, navodi se u obavijesti 3. maja iz kojeg ne iznose podatke o vrijednosti ugovora.
Riječki 3. maj je krajem svibnja ove godine švedskoj tvrtki Wisby Tankers isporučio treći iz serije četiri tankera za prijevoz asfalta, nafte i kemikalija, uskoro se očekuje i isporuka četvrtog tankera, a za istog naručitelja 3. maj gradi i ima opcije za gradnju više desetaka barži (teglenica).
Riječki 3. maj je danas putem Zagrebačke burze izvijestio i da je u petak, 28. lipnja, potpisan ugovor o prodaji i prijenosu dionica Brodograđevne industrije 3. maj između Vlade i pulskog Uljanika, a čijim je potpisivanjem Uljanik postao imatelj 1.051.118 redovnih dionica, odnosno 83,3 posto temeljnog kapitala 3. maja te je time okončana privatizacija tog riječkog brodogradilišta.
Dan ranije, 27. lipnja, sklopljen je i ugovor između Agencije za upravljanje državnom imovinom (AUDIO) i 3. maja o prijenosu svih dionica i poslovnih udjela koje je 3. maj imao u četiri društva – 3. maj Motori i dizalice, 3. maj TIBO, 3. maj Ugostiteljstvo i 3. maj STM, na AUDIO i to bez naplate. Tim prijenosom formalno je prestala postojati grupa 3. maj, navodi se u priopćenju riječkog brodogradilišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu