Unatoč udvostručenju prihoda, društvena mreža Twitter i dalje muku muči s brojem korisnika.
Kompanija je objavila kako su prihodi u četvrtom tromjesečju skočili za 97 posto na godišnjoj razini na 479,1 milijuna dolara dok se gubitak smanjio na 125,4 milijuna dolara. Mobilno oglašavanje sudjeluje s 88 posto u ukupnim oglašivačkim prihodima dok su se međunarodni prihodi udvostručili. Međutim, investitore i dalje brine usporavanje broja korisnika, navode američki mediji. Naime, u četvrtom kvartalu broj korisnika uvećan je na godišnjoj razini za petinu na 288 milijuna ljudi. Za usporedbu, godinu ranije rast korisnika na godišnjoj je razini iznosio 23 posto. Za prvi ovogodišnji kvartal Twitter predviđa prihode između 440 i 450 milijuna dolara.
88posto
udjel je mobilnog oglašavanja u ukupnim oglašivačkim prihodima
Može se reći da je to ipak slabije od očekivanja analitičara koji prihode Twittera vide bliže gornjem rasponu, odnosno na 449 milijuna dolara. Također, prognoze kompanije govore kako će u prvom kvartalu broj "tviteraša" biti povećan između 13 do 16 milijuna korisnika. Iskazano u relativnom iznosu, broj korisnika trebao bi se povećati 4,5 posto. Unatoč usporavanju rasta korisnika, ulagače na Wall Streetu očito je mnogo više impresioniralo udvostručenje prihoda, pa je dionica poskočila 13 posto na preko 41 dolar. No, problem rasta korisnika nemoguće je ignorirati, čega je svjestan i izvršni direktor kompanije Dick Costolo. U razgovoru za Bloomberg, Costolo je naglasio kako rast korisničke baze ostaje najvažniji prioritet kompanije. A analitičari su sve očitije umorni od tog Twitterovog naglašavanja kako će ubrzati rast broja korisnika.
Iako Nate Elliot, analitičar Forrester Researcha, priznaje kako su Costolo i društvo posljednjih godina mnogo učinilo po tom pitanju, podsjeća i na činjenicu kako Twitter svako tromjesečje naglašava potrebu ubrzavanja rasta broja korisnika, a on svakog tromjesečja oslabi. U tom kontekstu možda se nije loše vratiti u studeni kada je Costolo održao konferenciju za analitičare i prezentirao im cijelu listu poteza koje kompanija misli učiniti kako bi ojačala bazu korisnika. Bilo je tu svega, od uvođenja alata za uređivanje videa do mogućnosti slanja poruka između grupa korisnika. Lista obećanja u najvećem je dijelu i realizirana, ali je opipljiviji rezultat opet izostao. Zanimljivo, za spori rast korisnika Twitter je okrivio – a koga drugoga – nego medije. Naime, navodno veći broj ljudi vidi "tvitove" na portalima i u TV-emisijama nego na Twitterovoj stranici.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu