Nakon prvog virtualnog predstavljanja poslovnih rezultata u listopadu prošle godine kojem je nazočilo 30-ak financijaša, Zagrebačka burza održala je u srijedu prvi ovogodišnji investicijski webcast za izdavatelje iz Vodećeg tržišta.
Kako su priopćili sa ZSE-a prvi ovakav webcast održan je prošle godine s ciljem otvaranja novog komunikacijskog kanala između ulagatelja i izdavatelja te predstavljanja kompanija iz Vodećeg tržišta, najzahtjevnijeg tržišnog segmenta, širem investicijskom krugu.
Podsjetimo, kompanije uvrštene u tom najvišem segmentu tržišta imaju posebne obveze što se tiče transparentnosti prema investitorima, a jedna od njih je godišnje predstavljanje poslovnih rezultata zainteresiranim investitorima i analitičarima.
Prezentacija traje oko 45 minuta, a uključuje i dio odgovaranja na pitanja investitorima i analitičarima. “Ulagateljima su se predstavili AD Plastik, Arena Hospitality Group, Atlantic Grupa, Podravka i Valamar Riviera., a webcastu je prisustvovalo rekordnih 60-ak investitora i analitičara iz Hrvatske i svijeta”, stoji u objavi Zagrebačke burze.
Inozemni analitičari i investitori došli su iz Slovenije, Turske, Estonije i Češke. “Zagrebačka burza nastavit će s aktivnostima kojima je cilj predstavljanje uvrštenih društava, promoviranje najviših standarda transparentnosti, kao i uspostavljanje otvorenog dijaloga između društava te postojećih i potencijalnih ulagatelja”, stoji u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu