Najveći internetski trgovac odjećom i obućom u Europi, njemački Zalando, planira tijekom ove godine prodati 11 posto dionica u inicijalnoj javnoj ponudi (IPO), priopćila je ta kompanija u srijedu.
Izlistavanje na Frankfurtskoj burzi vrednovalo bi kompaniju između četiri i pet milijardi eura. Velikog tehnološkog IPO-a u Njemačkoj nije bilo od 2000. kada je Deutsche Telekom izlistao svoju podružnicu za internetski biznis. Zalando je u drugom kvartalu zabilježio dobit od 29 milijuna eura, prvu od osnutka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu