Jamnica grupa je u prvom polugodištu ostvarila ukupni prihod od 716 milijuna kuna, a što je rast od osam posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje.
Istodobno je zabilježena dobit od 61,4 milijuna kuna, a što je za 30,5 posto više nego u prvih šest mjeseci 2012. godine. Zbog povećanih poslovnih operacija, u ovom razdoblju je došlo i do rasta rashoda i to za sedam posto, na 643 milijuna kuna.Kako pojašnjavaju iz Jamnice, najveći rast prodaje ostvaruju magnezijeva mineralna voda Mivela, i to s rastom od 291 posto, Sky sokovi s 13 posto rasta te pjenušci i vina podruma Mladina s devet posto. Odmah iza toga je i ledeni čaj s rastom prodaje za sedam posto.
Grupu Jamnica, osim same Jamnice, čine i Sarajevski kiseljak u BiH, Fonyodi Asvanyviz iz Fonoyoda u Mađarskoj te trgovačka poduzeća Jamnica mineralna voda iz Maribora u Sloveniji te Jamnica Beograd u Srbiji. U konsolidaciji sudjeluje još i vinogradarska i podrumarska tvrtka Mladina iz Jastrebarskog u Hrvatskoj.Iz Jamice ističu da pomno prate trendove na tržište te u skladu s time provode investicijske aktivnosti u svim svojim pogonima. Tako se i za ovu godinu najavljuju daljnija ulaganja u razvoj novih proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu