Na web platformi Funderbeam, za ulaganja u startupe, kampanja za prikupljanje kapitala za novu verziju softvera MobilityONE, koji je osmislio zagrebački startup Make IT Easy, premašila je u petak ciljani iznos od 200.000 eura, a u nedjelju oko 15 sati dosegnuto je 227.000 eura ili 113% od praga.
Minimalni ulagački iznos za ulaganje je 200 eura. Kampanja traje još danas i sutra i sva je prilika da će dalje rasti svota koju će Make IT Easy usmjeriti u razvoj cloud programa namijenjenog upravljanju voznim parkom, a s ciljem njegove ekspanzije na svjetska tržišta.
Glavni investitor je Marko Linke, koji Make IT Easy vodi s Mladenom Hercegom i Markom Stojakovićem. Njihov MobilityONE u novoj inačici omogućava tvrtkama koje upravljaju flotama vozila i leasing društvima da bolje kontroliraju troškove poslovanja, kroz brži protok podataka i više vožnji automobila te manji vozni park, dakle punu optimizaciju. Ne manje bitan je i ekološki aspekt, jer manje automobila znači i manje zagađenja okoliša.
“S novim softverom riješit ćemo sve operativne procesne aktivnosti oko flota što znači i planiranje vožnji, zadaće korisniku i vozačima, pravovremenu organizaciju, komunikaciju svih strana od vozila”, nedavno su istaknuli iz Make IT Easyja za Poslovni dnevnik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu