U naplavini burzovnih objava godišnjih rezultata oni Atlantic grupe sigurno idu u red zapaženijih.
Povijesno najviši i prihodi i profitabilnost samo su najzvučniji naglasci. U 2019. je dodatno smanjena zaduženost i osnažen financijski položaj, a paralelno sa strateškim dezinvestiranjem nekih niša (sportska i aktivna prehrana), 2019. je obilježilo jačanje fokusa na područja koja se vide kao ključni generatori rasta”, a Emil Tedeschi, predsjednik Uprave, dodaje i “temelj transformacije za budućnost”.
Grupa je lani ostvarila 5,43 milijarde kuna prihoda od prodaje, što je rast od 3,4%, s tim da su na usporedivoj osnovi (prilagođeno za utjecaje dezinvestiranog poslovanja) porasli 5,4%. Svi glavni pokazatelji profitabilnosti pritom su imali dojmljive dvoznamenkaste stope rasta. EBITDA je dosegnula 778,7 mil. kuna odnosno 688,5 mil. bez utjecaja novog standarda MSFI 16 (Najmovi).
To je 26% posto više nego 2018., a uključujući i utjecaj jednokratnih stavki veća je za 11,7%. Usporediva neto dobit povećana je gotovo 29%, na 333,5 mil., s tim da je ukupno iskazano 390 mil. neto dobiti.
Iako je Kava s 1,13 mlrd. kuna prihoda od prodaje najveće strateško poslovno područje, na ukupan rast prihoda najviše je utjecao 7,7-postotni rast SPP Delikatesni namazi s Argetom kao perjanicom, te SPP Pića s rastom od 5,2%.
U distribucijskom poslovanju kao važnoj polugi ukupnog razvoja rastom je prednjačilo tržište RH (+8,2%, na 1,37 mlrd.). Među novijim i važnim distribucijskim ugovorima AG-a su npr. oni sa Saponijom i Kanditom (za tržišta Srbije i Slovenije).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu