Među tehnološkim perjanicama, Netflix i Facebook najviše se isplati kupiti krajem godine i prodati krajem siječnja, ako je suditi po burzovnoj statistici.
Podaci analitičke tvrtke Kensho od 2012. pokazuju da u skupini FAANG dionica (Facebook, Amazon, Apple, Netflix i Google) Netflix u siječnju bilježi rast cijene od 18,5 posto dok Facebook ojača 9,5 posto.
Kako prenosi CNBC, cijena Googlea u prosjeku poraste 2,92 posto, Amazona za 0,7 posto, a samo Apple izgubi na vrijednosti, i to 4,7 posto. Razlog rastu vrijednosti Netflixa leži u činjenici da je ta tvrtka od četvrtog kvartala 2012. svaki puta objavila bolje rezultate od očekivanja. Analitičari prognoziraju da će Netflix u četvrtom tromjesečju ostvariti zaradu po dionici od 0,42 dolara. Ako i ovoga puta nadmaši ta očekivanja, moguć je nastavak rasta cijene te dionice koja je samo ove godine poskupjela 52 posto.
Cijena dionice Facebooka još je više ojačala u 2017., čak 54 posto, a analitičari smatraju kako najveća društvena mreža ima potencijal rasta broja korisnika iznad dvije milijarde. U monetizaciji korisničke baze posebno se ističu dva "alata" – Instagram i video sadržaji. Prema navodima Wall Street Journala, Facebook je spreman uložiti do milijardu dolara u originalni video sadržaj. Analitičari Evercore ISI-a predviđaju da će dionica Facebooka u 2018. rasti dodatnih 30 posto i time predvoditi FAANG skupinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu