Nakon devet godina izbivanja, nakladnik čuvenog magazina za muškarce Playboy mogao bi se uskoro vratiti na burzu. Kako piše Reuters, tvrtka Playboy Enterprises u čijem je vlasništvu magazin razmatra mogućnosti ponovnog uvrštenja dionica na burzu s koje je kompaniju povukao legendarni osnivač, Hugh Hefner. Podsjetimo, Hefner je kompaniju povukao s burze u suradnji s investicijskom tvrtkom Rizvi Traverse Management u transakciji vrijednoj 207 milijuna dolara.
Bez promjene nabolje
Međutim, situacija s poslovanjem od tada se nije promijenila nabolje. Tiraža je nastavila padati, a pandemija koronavirusa dodatno je zakomplicirala stanje. Početkom godine u SAD-u je prestalo izlaziti tiskano izdanje Playboyja, nakon gotovo sedam desetljeća izlaženja. Podsjetimo, prvi primjerak Playboyja s Marilyn Monroe na naslovnici izašao je 1953. godine. Reutersovi izvori otkrivaju kako Playboy Enterprises u suradnji s jednom investicijskom bankom traži posebnu tvrtku za preuzimanja s kojim bi se spojio, a zatim bi taj entitet uvrstio dionice na burzi.
Posebna tvrtka za preuzimanja prikuplja kapital u početnoj ponudi dionica (IPO), a zatim taj novac koristi za preuzimanje kompanije čije dionice ne kotiraju na burzi. Dionicama kupljene kompanija time se počinje trgovati na burzi. Takav način izlaska na burzu postao je posebno popularan ove godine kao alternativa tradicionalnom IPO-u. Ako bi do dogovora došlo, Playboy bi dobio pristup novcu potrebnom za rast, a do kojeg inače ne bi mogao doći putem drugih izvora financiranja, ističu izvori. Iz Playboyja iz Rizvi Traversea nisu komentirali ove navode. Hugh Hefner osnovao je Playboy 1953. godine, a preminuo je 2017. u dobi od 91 godinu.
Prepoznatljivi logotip
Prema podacima tvrtke PitchBook Data, njegova je obitelj godinu nakon njegove smrti prodala Rizvi Traverseu 35 posto udjela u Playboyu za 35 milijuna dolara. Najvrednija imovina Playboyja njegov je logotip zeca, jedan od najprepoznatljivijih na svijetu. Kompanija je posljednjih godina pokušala bolje iskoristiti potencijal logotipa, pa je proširila poslovanje s medijskog tržišta pokušavajući se pozicionirati kao lifestyle brand.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu